Sverigetråden - gymupplagan

Nu blir vi starka och coola

Attached: gym.jpg (1200x1007, 147.35K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TXDth_Ia2bk
clips.twitch.tv/NastyTrustworthyAlmondOSsloth-BxKCNqFz6ZDdBZ4s?tt_content=channel_name&tt_medium=embed
twitter.com/NSFWRedditGif

måste ha sex först innan jag kan göra något med mig själv

jäsiken vilken mentalitet

>coola
personer som gymmar är urtråkiga

Attached: 1497459579195.jpg (600x720, 66.51K)

Kaffet smakar som vanligt idag.

spinkus maximus...

sitter i kungsparken om nån user vill ha anonymt bögsex med mig

Fattar inte hur man pallar ha hus & jobba bara för att säga "jag är trött på allt"

Hur skaffar man "fritidsintressen"?

Allt har väl varit en naturlig utveckling? Man gick i skolan, pluggade vidare, fick jobb, pengar som man lika gärna kunde investera i bostad. Känns aldrig som jag har valt det här själv.

>malmö
nobox

kräver något sorts bevis favä tror det är lajv nu efter jag läst gröntexten

Göteborg faktiskt.

Matbröder, vi slutar tamefasiken aldrig vinna

>gymmar
>springer på rullbandet
>svettig som ett djur efteråt, orkar inte gymma mer
>går hem
Så kan det gå

Jvdk

Attached: 1517332526589.jpg (2480x1748, 489K)

Är påväg

är det inte så man ska gymma eller vaddå

Finns det kvar några videon på twinkar som blir knullade när de cosplayar som Astolfo?

>i affären
>plockar på mig ingredienser jag behöver hemma
>betalar och går hem
så kan det gå

Ville göra lite coola lyft, men stack hem efter 15 minuter

Pinsam bokstavlig autist som fick ett sympatiknull
>Gjorde som user sa och försökte ge många komplimanger under kvällen
>Vi såg på en film när jag kom dit men efter en timme började hon smeka mot insidan av mitt lår och frågade om jag var redo
>När vi var i hennes sovrum tog hon av mig mina byxor och sa snällt att hon var imponerad över att jag var så stor (är inte speciellt stor) sen hjälpte hon mig ta av hennes kläder och vägledde mig
>Vi hånglade lite och sen sa jag att jag ville hjälpa henne njuta först och vill slicka hennes fitta
>Försökte fokusera mycket på klitoris tills hon frågade om jag var redo att ha sex och bad mig stoppa in snoppen
>Försökte klumpigt knulla henne i max två minuter innan jag kom i kondomen
>Bad om ursäkt för att jag är så dålig men hon sa att det var okej och att vi kunde göra det en gång till senare
>Vi tittade klart på filmen och en till nakna sen gjorde vi det igen och jag var lika klumpig men klarade mig lite längre

Fick också suga på och leka med hennes tuttisar

Attached: 1646260728828.png (626x510, 269.72K)

Frågan är vad kvinnan får ut av det här, är ju inte en orgasm iallafall.

>>Försökte fokusera mycket på klitoris tills hon frågade om jag var redo att ha sex och bad mig stoppa in snoppen
tror inte du var så bra på att slicka

Attached: 1551398837518.jpg (1920x1340, 595.33K)

hon är förmodligen redan sönderknullad och behöver 3 timmars rådunk med en vibrerande hästkuk

Hur nära är du?

moggar min första (och enda) upplevelse. jag sprutade på typ 20 sekunder och kunde inte få upp den igen

är 29 och har aldrig rört en kvinna

Attached: 1511194427001.jpg (250x250, 17.53K)

Ingen hade bryt sig om jag hade plötsligt försvunnit

youtube.com/watch?v=TXDth_Ia2bk
Sverige har ingen sån här cool dialekt och mitt liv är CP pga det

Du gode

Attached: 1646318050010.png (620x532, 100.61K)

Attached: 1640647457811.gif (800x800, 1005.96K)

>breaking the quiet av animopron
ja jäklar vilken grej

hade saknat dig varje dag

Milf som går igång på att ta unga mäns oskuld kanske? Kvinnor är konstiga varelser

Mina fiskar hade dött om jag dogade så kan inte döa själv. Får leva istället.
Fiskjävlar..

clips.twitch.tv/NastyTrustworthyAlmondOSsloth-BxKCNqFz6ZDdBZ4s?tt_content=channel_name&tt_medium=embed
En suedi vann årets strömmare

>lever för en hjärndöd fisk
ja jävlar

som om deras existens i en glaslåda är så kul

Moggar mig. Jag sprutade direkt när mamma öppnade badrumsdörren och sen blev det inte mer än så

Ännu en dag där ryssar kommer dö i sina dussin om inte mer och bli liggande i leriga diken eller som krispiga lik i sina pansarfordon.

Detta har våra skattepengar bidragit till och det är jag stolt över för blått och gult måste hålla ihop.

Attached: 1646500745281.jpg (600x725, 85.27K)

Så user fick ligga igår medan jag var tvungen att glo på bögnegerfestivalen med familjen ja jäklar vilket liv

Tycker att ”ja jäklar” och ”mitt liv är helt cp pga det” är de bästa jagjagsen från tråden på ett tag

>Ännu en dag där ryssar kommer dö i sina dussin om inte mer och bli liggande i leriga diken eller som krispiga lik i sina pansarfordon.

>Detta har våra skattepengar bidragit till och det är jag stolt över för blått och gult måste hålla ihop.

Attached: 1647114997252.png (486x565, 198.13K)

Så kan det gå tydligen

Drar snart favä

fast det är bara en viss pedofil som spammar det och det är INTE jagjag, men det vet du, pedofil

mm ja tydligen så är det så ja jävlar

Attached: 1647017071803.jpg (337x303, 23.86K)

Attached: 7F99E466-A59A-4321-A3AC-A39689009035.png (640x841, 418.17K)

Gick runt på östermalm idag i det fina vädret. Varje gång jag passerade svho med blekt hår och någon form av handväska önskade jag att hon blev styckmördad. Tittade oxå på alla borgarlägenheter och tyckte det skulle vara nice om någon helt enkelt sprängde dom.

Hur mycket tjänar ni och är ni nöjda med er nuvarande lön?

32k/mån (34k inkl. bonus) och nej, men känner inte att jag behöver så mycket mer

Attached: 1647028549302.png (340x276, 20.88K)