Sverigetråden - pizzautgåvan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=m6Rh1yUr5bk
twitter.com/NSFWRedditGif

>försöker plugga
>sätter mig i stolen
>blir yr
>stolen börjar kännas obekväm
>får lust att spela lol
>får lusta att runka
>får lust att skriva i Sverigetråden
>börjar autistskaka
Hur fixar jag detta?

Har väldigt ambitiösa föräldrar och mitt liv är CP pga det

ok nbögen

Fan vad skönt att man fick håret lite uttunnat av frisören, ni vet inte hur jävla varmt det kan bli med tjockt hår

Detta fast desipajer

Varför är svenska överklassen så tråkig, de har inga feta villor, det finns knappt några storslagna privata slott i Sverige, de har sällan coolt drip och feta bilar, inga dekadenta lyxhotell, lyxrestauranger osv

Saker jag gör på dejt med tjej:
>Håller ut stolen för henne
>Vi bestämmer allt vi ska ha. Sen pratar JAG med waitressen och beställer för både åt mig och henne
>Kraftig ögonkontakt och lyssnar på det hon säger

Attached: 1647003912415.jpg (1280x720, 132.8K)

Varför ska du beställa å hennes vägnar?

De vill inte göra plebeianerna arga genom att visa upp sina förmögenheter. I smyg festar dem för miljontals kronor med knark och horor i överflöd.

>I smyg festar dem för miljontals kronor med knark och horor i överflöd.
Tyvärr inte

youtube.com/watch?v=m6Rh1yUr5bk

Attached: 1559662104066.jpg (1080x1350, 212.19K)

Jag vill bli en mer rättfärdig kattbrevare. Jag vill vara en mer gudomlig skitbrevare. Lär mig att göra vad jag kan. för att följa dig närmare. Jag vill följa en annan trumma...Även om jag är den enda.

jag vill höra när jag är klar att du gjorde det bra min kompis. ohhh se dig omkring dina bröder varför. snälla säg mig varför vill ingen försöka längre. jag vill vara en mer rättvis brevare en snäll trådkompis. lär mig att göra vad jag kan för att vara närmare dig stora brevare. låt mig bli en mer rättfärdig brevare

Attached: ktb.png (707x481, 693.03K)

Man 18åring började chatta med mig på hallåprata.

Attached: e47f3e34b990e1aebc1260a955b2ce4a.jpg (509x574, 59.55K)

Fattar inte

Jo. Det är de som finansierar knarkhandeln i Sverige. Kokain är tok för dyrt för den gemene pundaren. Det är en överklassdrog.

jag blir extendo när jag tänker på brunpajer

Förstår inte

kan inte kalkylera

Jag LIDER på gymmet åh herregud

Attached: 1462382193377.jpg (3264x2448, 1.85M)

Rika knarkar ju mindre än fattiga

ja jäklar vilken gul paj

Attached: gNAKpVXf.jpg (858x1280, 58.4K)

Jag vet man blir dampkåt varje gång man är på ett gym

app

Vrf är hon orange?

Varför ansiktet då? Är det dåligt att en 18 åring vill chatta med dig eller?

behovet av att likna och attrahera extendo

Hon låter lite ung för dig kanske

I total mängd ja. Men knarket de köper kostar 10 gånger mer än slaggprodukterna som pundare som stoppar i sig.

Grindrböghorslynan har HPV hahaha

Ja hon är för ung för mig

det där är inte hpv

Ja det är hon sannerligen

yespizzabox

Hahaha grindrböghorslynan

Det är också dyrare att få hit

Är oskuld så tekniskt omöjlgt även om det var det

Attached: 1639385488772.jpg (500x281, 57.16K)

Inte mitt fel att hon började snacka med mig, hon ser min ålder också.

Attached: 1646044797162.jpg (500x500, 52.71K)

Nya Myndigheten för psykologiskt försvar startade sin verksamhet vid årsskiftet och har sedan dess haft fullt upp.
I och med Rysslands invasion av Ukraina har myndigheten fått lägga annat åt sidan och nästan helt fokusera på rysk desinformation.
Ur det stora informationsflöde som kommer från kriget i Ukraina har myndigheten lagt huvudfokuset på rysk propaganda och desinformation.

– Vi har ingen anledning att följa ukrainsk desinformation eftersom den inte riktar sig mot Sverige, säger Mikael Tofvesson, operativ chef på Myndigheten för psykologiskt försvar.

>vi behöver inte faktagranska Globohomos propaganda för den är inte riktad mot oss, be för Kyyyvs Spöke btw!

Beställa en pizza?

Det är blåsor i munnen, jag får det om jag råkar bita kinden eller dricker energidryck
Det är blåsor inte HPV

Vem är Grindrböghorslynan?

t. Tidvis svpolare som hört det många gånger men inte fattat varför

skulle hållt sig anständig till en partner blir så när man horar runt utan kontroll

Attached: tö.jpg (973x1005, 140.23K)

Make sure to BUMP the official ALPHA MALE ranking of Europe, you dickless little pislamic refugees, piss be upon your prophit

LMFAO

Vaknade med huvudvärk aaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAA HORA Mår så jävla illa

Japanska eller vadå? Kuken ska ha sitt

Vet ej, sitter med en hemtenta och det går segt som fan.

gå och spy

Grindrbögar hahahaha

aa

>Livet går ut på att motarbeta de i grunden onda impulserna som du har medfött och gå den smala vägen

Får du inte blåsor när du råkar bita dina kinder eller din läpp?

mm

Kan inte sluta skratta, grindrbögar sitter och får total flipp för de har hpv och herpes lmao

Du kanske borde sluta prata med henne

Hahahaha äckliga bög haha

Sökte praktik, fick inte platsen för att de ville ha en kvinna.... Skönt med demokrati killar.

ägd gridsare som inte tål sprit

Har man inte haft sex före 25 är chanserna högre att man dör oskuld än att man faktiskt har sex.
Men spelar ingen roll egentligen för sex efter 30 är ändå värdelöst. Har du missat tonårssex är det över

Mantlar är inte mode längre och mitt liv är CP pga det

Attached: 1646869013070.png (650x996, 741.18K)

Kan någon här bli min vän?

laca är oanständig med gosanon med andra anons! och gosanon gillar ^~^!

Det är fult att spöka

Vilken bransch?

>fick inte platsen för att de ville ha en kvinna
Kolla inte bo bostadsportalen, känns som att var tredje anons där är kvinnor only
Jag är rak

VEM ÄR GRINDEBÖGHORSLYNAN

Jag får det ändå typ varannan månad även om jag inte biter mig. Vet inte om jag inte får tillräckligt med solljus, vitamin osv.

Säg att du har autism och kommer därför kunna tillbringa neuromångfald (vettefan vad neurodiversity heter på svenska) till jobbet.

Attached: aps,504x498,medium,transparent-pad,600x600,f8f8f8.jpg (600x600, 19.17K)

Kan nästan lova vi inte har en enda brevare i tråden som blivit av med oskulden efter 25. Det är antingen före det eller så händer det inte

Ägd mansgris

Säg att hon är för ung för dig istället för att spöka, det är fult att snacka en massa med en tjej om du inte är intresserad av henne