/skandi/

Drik du bare en øl udgaven

Attached: øl.jpg (1100x550, 166.13K)

Other urls found in this thread:

pgbr.fandom.com/wiki/Lore
twitter.com/AnonBabble

first for penis

Bladrede igennem Føtex-kataloget da jeg var hjemme ved mor i går og fandt i den forbindelse ud af at der er kommet et nyt Gran Turismo.

Desværre har jeg lige brugt 3.600 på tandlæge. Skal bruge 2.500-3.500 til en tur til Rigshospitalet næste måned, og sætter 1.200kr mere af til varme og benzin.

Havde man været en dejlig lille animepige med bløde fodsåler kunne man få en nyligt fraskilt far i 50'erne til at købe det til sig.

Attached: 2BAB9911-C956-4786-AF13-44A1A6CA9F5F.png (600x600, 183.21K)

Tandlæge burde blive gratis igen
Regeringen har jo åbenbart flere milliarder liggende til at kaste ind i militæret så hvorfor kan de mystiske penge ikke gå til at trække åndssvage beslutninger tilbage? Det gør mig gal, gør det

få en nyligt fraskilt (kinakone) i 50erne til at købe det så

Så der vejbrev
Kigger på gymnasiepiger og er en gris

Attached: IMG_20220311_081433_030~2.jpg (2886x3770, 845.57K)

Fatter ikke hvordan vores forsvarsbudget hænger sammen. Det beløb vi har brugt på F-35 svarer til mere end 100% af det årlige forsvarsbudget. Det var set i bakspejlet måske ikke den mest fornuftige prioritering. Men så finder vi bare 18 milliarder mere. Det er lige meget.

Gad godt flytte til Australien og køre road trains.

Attached: 1DE29D8B-5029-48E4-B4D7-AC0B9C8626F7.jpg (599x399, 47.42K)

Runker du på jobben?

Is life better in Faroe islands or Greenland?

De er fede men tror satme det kedeligt. Australien har vidst verdens længste lige strækning

Måske

nu hvor jeg har spist hele pakken af gifflar inden for 3 minutter er det pakke toffifee jeg købte sammen med dem truet

user er åbenbart ikke den eneste der ikke kan huske forskel på årsopgørelse og forskudsopgørelse - der var 93.000 andre i en halvanden time lang kø til den forkerte side.

don't do it user, du får ondt i maven

Skal i matas men jeg er dybt bekymret for at jeg møder gamle klassekammerater

du behøver vel ikke anerkende deres tilstedeværelse

Hvad er der galt i det?
Er du muslim?

drikker vodka

user, klokken er ikke engang 12

det er fredag

Doven mand forsøger at lave røræg.

Attached: IMG_20220311_115435.jpg (4032x3024, 3.23M)

norden är över

Dit køkken ser temmelig rent ud hvilket betyder at du nok ikke er så doven alligevel

Aldrig har jeg kendt magen til autisme: pgbr.fandom.com/wiki/Lore

Fandt det gennem en Google-søgning på 'Nordo-Scandinavian'. Et begreb som jeg har læst - og tilsyneladende kun optræder - i bogen 'The Collapse of Western Civilization: A View from the Future'. Han bruger betegnelsen i sin beskrivelse af en fiktiv nordisk alliance. Han er tilsyneladende 12 år gammel og/eller retarderet, men besidder alligevel en overraskende viden om geopolitik og international historie.

låter baserad

Er hjemmeboende. Mit værelse er fyldt med gammelt skrald og næseblodspapir.