/nederdraad/

GROOTEN TELNEER
APPEL GEBEURTENIS AANSTAANDE
19:00u
apple.com/

Attached: 1615603264710.png (416x416, 136.83K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/h_T7bD4pAlE
youtube.com/watch?v=m3vGDmdEP_0&ab_channel=universalcosmos
twitter.com/SFWRedditGifs

vet dik tette

moe koeme en mense incel noeme

samyrax

Mamie anarchy houd van al haar zonen(en dochters).
youtu.be/h_T7bD4pAlE

youtube.com/watch?v=m3vGDmdEP_0&ab_channel=universalcosmos
lmke

I have Iphone 11 and you?

Attached: 1646726329252.jpg (1616x2370, 1.45M)

waren apple producten niet verbannen daar?

Ik ben geen moslim je moet Roma zijn.

Ze willen allemaal Nederlandse passpoort vandaar ook dat het zo makkelijk is om te trouwen met een chick uit bijv macedonie of zo. Maar als ik dat ga doen moet ik ook echt kinderen krijgen en volwassen worden dus uh ik stel dat nog ff uit

No

Attached: 1617098607956.jpg (3086x4096, 1.21M)

te veel prikkels.

koek alsof die kinderen van jou gaan zijn maar jij mag ze wel lekker opvoeden en voor betalen

Belga vagyok.

Xiaomi Mi10

Wees jezelf bro, vind gewoon een andere baan bro, verdien meer bro

>mijn moeder krijgt een driftbui over Pokemon Go
De rollen zijn echt omgedraaid nu, toen ik 10 was werd ik boos om videospelletjes en speelde ik ze de hele dag.

koek ik dacht dat vrouwen van middelbare leeftijd alleen maar facebook spelletjes als farmville deden

Kan makkelijk ik ben bi, gewoon alleen op vrouwen richten, doe ik al grotendeels omdat mijn familie zwaar Katholiek is.

Een van mijn angsten oetz

>Roma
Kan ik een Roma Moslima vd krijgen?

Ze speelt het al sinds het uit is, en op drie accounts of zo. Ze gebruikt nu zelfs hacks, mods en andere ongein (die ik dan weer moet installeren).
Wel grappig, maar best sneu. Ze is echt verslaafd aan dat spel en speelt het nonstop, wat ik uiteraard nooit mocht vroeger.

Helló

csigany vagy bazmeg

fuck off thats the hungarian containment thread's image

Alleen als jij er moslim voor gaat worden denk ik

FASZT MEGMUTATSZ MOST

...

kijk hoe mooi ze is en hij maakt haar dood wat een zemmel

Is goed, ik vind Roma hard, zou graag meer er over leren van een Roma meisje.

Slet status: gepatrouilleerd

Ik zou haar bombarderen met loze platitudes en andere kutuitspraken die ze vroeger zelf zei zoals 'dadelijk krijg je nog vierkante ogen' of 'je vergooit je toekomst met dat spel' net zolang tot ze begint te incelzieden.

Ze zijn gekke bitches ik kende er een en we waren op een party ze ging twerken op mij en toen werd dat naar mijn ouders gestuurd. Hoe kent ze mijn ouders nummer psycho shit en het was genant ook toen mijn ouders mij vroegen waarom ik een meisje die ik nie ken dat laat doen

Behalve als je op jezelf gaat wonen, dan gaan we frotten in je osso en vechtspellen spelen.

>vechtspelletje doen en degene die verliest moet de andere zuigen