You WILL learn swedish and you WILL be happy

You WILL learn swedish and you WILL be happy

Attached: 1643629212592.png (1424x1162, 974.26K)

nice English bro

Half of sweden will be speaking thai in a decade

Vad sa du till mig pysen?

Attached: 1637634184627.jpg (600x539, 35.37K)

jag har redan gjorde alla mina kurser, grundskola, gymnasiet och universitet. Hoppas att jag måste aldrig använda svensk språk i mitt arbetsliv

Attached: 1644021704058.jpg (1024x702, 162.46K)

Apprenez plutôt le français.

Vad fan sa du om mig, din lilla slyna? Jag har tagit examen i Navy Seals, och jag har varit inblandad i många hemliga räder mot al-Quaeda, och jag har över 300 bekräftade mord. Jag är utbildad i gorillakrigföring och jag är den bästa krypskytten i hela USA:s väpnade styrkor. Du är inget annat än ännu ett mål. Jag ska utplåna dig med precision vars like aldrig har setts förut på denna jord, märk mina jävla ord. Tror du att du kan komma undan med att säga det till mig via internet? Tänk om, fan. Just nu kontaktar jag mitt hemliga nätverk av spioner över hela USA och din IP spåras just nu så det är bäst att du förbereder dig för stormen, mask. Stormen som utplånar det patetiska lilla du kallar ditt liv. Du är jävligt död, grabben. Jag kan vara var som helst, när som helst, och jag kan döda dig på över 700 sätt, och det är bara med mina bara händer. Jag är inte bara välutbildad i obeväpnade strider, utan jag har tillgång till hela usa:s marinkårs arsenal och jag kommer att använda den i sin fulla utsträckning för att torka bort din eländiga röv från kontinentens yta, din lilla skit. Om du bara hade vetat vilken ohelig vedergällning din lilla "smarta" kommentar var på väg att få ner på dig, kanske du skulle ha hållit din jävla tunga. Men det kunde du inte, det gjorde du inte, och nu får du betala priset, din jävla idiot. Jag kommer att skita raseri över dig och du kommer att drunkna i det. Du är jävligt död, grabben.

why do they have those little jewish hats

They're jews