You WILL learn swedish and you WILL be happy

You WILL learn swedish and you WILL be happy

Attached: 1643629212592.png (1424x1162, 974.26K)

nice English bro

Half of sweden will be speaking thai in a decade

Vad sa du till mig pysen?

Attached: 1637634184627.jpg (600x539, 35.37K)

jag har redan gjorde alla mina kurser, grundskola, gymnasiet och universitet. Hoppas att jag måste aldrig använda svensk språk i mitt arbetsliv

Attached: 1644021704058.jpg (1024x702, 162.46K)

Apprenez plutôt le français.

Vad fan sa du om mig, din lilla slyna? Jag har tagit examen i Navy Seals, och jag har varit inblandad i många hemliga räder mot al-Quaeda, och jag har över 300 bekräftade mord. Jag är utbildad i gorillakrigföring och jag är den bästa krypskytten i hela USA:s väpnade styrkor. Du är inget annat än ännu ett mål. Jag ska utplåna dig med precision vars like aldrig har setts förut på denna jord, märk mina jävla ord. Tror du att du kan komma undan med att säga det till mig via internet? Tänk om, fan. Just nu kontaktar jag mitt hemliga nätverk av spioner över hela USA och din IP spåras just nu så det är bäst att du förbereder dig för stormen, mask. Stormen som utplånar det patetiska lilla du kallar ditt liv. Du är jävligt död, grabben. Jag kan vara var som helst, när som helst, och jag kan döda dig på över 700 sätt, och det är bara med mina bara händer. Jag är inte bara välutbildad i obeväpnade strider, utan jag har tillgång till hela usa:s marinkårs arsenal och jag kommer att använda den i sin fulla utsträckning för att torka bort din eländiga röv från kontinentens yta, din lilla skit. Om du bara hade vetat vilken ohelig vedergällning din lilla "smarta" kommentar var på väg att få ner på dig, kanske du skulle ha hållit din jävla tunga. Men det kunde du inte, det gjorde du inte, och nu får du betala priset, din jävla idiot. Jag kommer att skita raseri över dig och du kommer att drunkna i det. Du är jävligt död, grabben.

why do they have those little jewish hats

They're jews

Fitta men vad fan forsenE

You WILL convert to Islam and you WILL be happy.

Attached: VFNCLOg.png (800x500, 16.13K)

Finns are very backwards tribal people and couldn't make fancy tricorn hats like Russians or Swedes

Yes all according to plan.

Khazars and finns are both central eurasians, we were bordering folk long long time ago.

+5 hiv deposited to your account

Attached: swedish empire.png (1299x1392, 1.88M)

no one learns is though marin had a press conference with swedish pm in in english not swedish

Swedes hate muslims now because muslims commit many hate crimes against Swedes and live on welfare.

Attached: 14332.jpg (1115x184, 38.78K)

Why can't you make hats pekka

Hvad i fiendans namn sade du om mig, din lilla sköka? Jag vill säga dig, att jag är starkaste och lärdaste madren i minom sjöhär, ock hafver jak härjat i flere lönnligom bardagom emot al-Qaedo, ock hafver jag try hundradom sinnom dräpit. Jag är lärder och kunnoger i gorillobardagalist, ock är jag bäste bogamadren i alls landsens häre. Före mig äst du blott ett skottmark. Jag skall lägga dig till öde med enne slikre visso är ingen uppå dessom jord förr sett hafver, hör min ord! Tror du att du med slikom ordom om mig öfver näteno mäla kunne? Tänk tysvar, din ormer! Jag skrifvar nu minom hope af lönnligom mannom öfver allo lande, och de söka före din IP i dessom stund, så red dig för stormenom, madker.
Stormen är ödelägger det sörgelika ting som du kallar lif. Du skalt döa, djäfvulsunge! Jag kan vara allastädes allan tima, ock kan jag dig å sjuhundrada led med minom barom handom dräpa. Jag är mycket kunnoger i bardagom förutan vapen, ock hafver jag tillgång åt alls riksens sjöhäravapnahusi, ock skall jag nyttja det till fulls till att öda dit sörgelika andlete frå jordenna endanom, ditt svin. Visste du hvilken räfst din "snäll" ord dig gifva skulle, hade du dina tungo hållit? Du måtte icke, icke höll du hana, och nu gäller du igen före ord din, du vetlöse hunder. Jag skall skita vrede öfver allan dig ock skalt du i henne drunkna. Du äst döder, djäfvulsunge.

...

My english friends are too cute to kill :3

I can read Swedish, which has been useful for my history hobby, but I can't write or speak it more than jag heter homo peter. Weird, really.

Thank you I blush Swede friend

Juu ärt soppa i rumpa det finns inget bättre

that was meant for international consumption
änkyttävä salolainen vastailee ruotsiksi aivan kuten haavisto