hårete fitteutgave
forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
oslo.kommune.no
twitter.com
Fyr som er venn av pappa sin venn kjøper opp samtlige nabohus når de kommer for salg for så å rive de fordi han ønsker ikke å ha naboer. Kan man bli mer basert?
For hårete fitter
På 15 år, fra 2000 til 2015 har antall innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre økt i Oslo med 112 000 personer, en økning fra 19 til 32 prosent av befolkningen. Bosatte med bakgrunn fra Polen er gruppen som har økt aller mest, fulgt av bosatte fra Somalia, Sverige, Irak og Pakistan.
når får vi ny oppdatering?
Marte Mjøs Persen
2021 mest populære guttenavn i Oslo
Martha har fittehår på hele kroppen fåvæ
>Kan man bli mer basert?
tvilsomt
Har noen av dere Nintendo Bytt? Jeg vil spille Siste Fantasi 7 og 9 og kanskje Mørkeste Fangehull. Er det verd pengene? Er litt ferdig med pese-spilling.
Fy faen jeg hater hårete fitter.
>stygt
>slikking uaktuelt
>vanskelig å finne hullet i mørket
>stimmer kuken så mye at du spruter før du engang kommer inn i hullet
Ved inngangen til 2021 bodde det 235 223 personer med en annen landbakgrunn enn norsk i Oslo. Denne gruppen består per definisjon innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre og omtales som innvandrerbefolkningen. Innvandrerbefolkningen utgjorde på dette tidspunktet 33,7 prosent av byens folkemengde.
oslo.kommune.no
>1/3 av oslos befolkning er utlendinger
tallet virker ganske lavt fåvæ
De regner ikke med nordlendinger
Jeg lider i Oslo
Før var argumentene slik:
basert fyr: "norge og oslo vil bli oversvømt av utlendinger og snart vil det bli flere utlendinger enn nordmenn i norge"
ubasert fyr svarer: "nei det stemmer ikke! det er rasisitsk, de vil ikke bli flere enn oss!"
nå er det slik debatten foregår:
basert fyr: "ja nå er innvandrere flere enn nordmenn i mange bydeler og områder av norge allerede, og denne trenden vil bare fortsette, snart er vi minoritet i eget land"
ubasert fyr: "hva så om det er flere innvandrere? har du noe imot innvandrere kanskje? innvandrere i norge er like norske som deg og meg!".
det er alt så slitsomt, de vil alltid flytte målet uansett hva.
ja
jeg har også sex
Kjenner en som tenker slikt, han røyker også hasj og er villig til å prøve transe-fitte. Han er også feit, og ser mye på netflix.
>dfn fittepels jv
føles godt, mann
Håper Putin avnazifiserer norgetråden snart
>jv
føles godt mann*
fdfd
jeg har også jv
>>vanskelig å finne hullet i mørket
user, jeg.....
Jeg også fåvæ
>dra på rema og kjøpte no digg
j/n?
ikke greit å vaske klær på søndager!!!
nei fåvæ
Hvorfor?
ja
potetgull, databrus og sjokolade
Er faen meg noe som heter helligdagsfred her til landet, din jævla muslimfaen
det har jeg aldri. sitter og ser på forelesning nå
Er det bare jeg som føler en indre ro og varme inni meg over at Ungarn og Polen nekter afrikanere og indere og folk fra midtøsten å slippe inn, og prioriterer ukrainere?
mennesket dualitet
Faen i helvete da, jeg ble bannlyst for å kalle han russeren som dret opp hele tråden i går et undermenneske. Hater den russiske vaskedama, enkelt som.
tenker at de kunne latt dem dra til nærmeste flyplass eller ambassade for så å la dem dra tilbake til der de kom fra
takk
han var søt
lol har du ikke sett at tyskland skal slippe inn flyktninger fra ukraina uavhengig av "nasjonalitet" og frankrike sitt første familie som kom var en ukrainsk dame med mutt unge og afrikansk far kjeks.
Synes det er helt i orden på at de må vente til alle hvite er evakuert først fåvæ. Hvorfor skal en 20 år gammel lykkejeger fra Afrika bli prioritert over en ukrainsk mor med tre barn på armene?
>Siste hønsebuljonen i pakken. Legger inn den nye pakken jeg har kjøpt.
>Den nye pakken er på 80g
>Den gamle var på 100g
Vi er der allerede
Nå grenser ikke Ukraina mot Tyskland da fåvæ, de må igjennom Moldova, Polen, Romania, Slovakia eller Ungarn først