Kijk ff voor je editie
/nederdraad/
die chinees kijkt kanker zuur
JE KIJKT OH ZO ZUUR NAAR ME HAUTE COUTURE WANT ME HAUTE COUTURE IS OH ZO DUUR
koek
Draag alleen leren schoenen. Sory veganistas, plastic schoenen zijn beneden m'n peil.
mijn sporttrainer vroeger zei dat alcohol tot 24u invloed kan hebben dus zo snel zal het niet zijn
mx master 3 meesterras
zou michael haneke nog een nieuwe film maken? hij is nu 79, ben bang van niet
Gebaseerd.
Heb jarenlang een lange lederen jas gedragen die nog van mijn tonton is geweest. Ook al werd ik herr flick of KGB genoemd, ze kunnen enkel dromen van zo'n kwaliteitsmantel. Vanbinnen had die ook nog een bontvoering.
Kwaliteit. Een zeldzaamheid tegenwoordig.
Soldatenmantel? Goeie smaak, zorg wel voor een degelijke echte, geen made-in-China replica.
sminem ziet er niet zo goed uit
Ooit "de mantel" van Nikolai Gogol gelezen?
>De mantel, een van Gogol's beroemde Petersburgse vertellingen, gaat over een ambtenaar, klein van stuk, pokdalig en kippig, die op zijn departement wordt geplaagd. Zijn enige droom is een nieuwe mantel. Uiteindelijk, na langdurig gespaard te hebben, laat hij voor veel geld een mantel maken en is zijn geluk compleet.
>Echter het noodlot slaat toe; op een nacht wordt hij beroofd van zijn jas. De autoriteiten hebben geen aandacht voor zijn verhaal. De hele nacht zwerft hij in de vrieskou door Sint-Petersburg, en komt hij meer dood dan levend thuis. Een paar dagen later sterft hij. Zoals vaker bij Gogol neemt het verhaal dan een fantastische wending: het gerucht gaat dat 's nachts een spook door de stad waart die op zoek is naar zijn geroofde mantel en iedere voorbijganger de mantel ontneemt.
Al Gogol's verhalen zijn goed, een zeer goeie introductie tot 19de eeuwse Russische literatuur. Hij haat ambtenaren en bureaucratie met een passie, en zijn gevoel voor humor is zeer fijn.
'Dagboek van een gek' is ook een goeie.
Een echte heeft emblemen en vlaggen, kom je momenteel niet echt mee weg.
Straks wijntje kopen en pipike doen op geweetwel
Dubbels en ik ga roken
Communisme is een spook
herrol voor jou
roken is voor verliezers
Heb je gelijk in natuurlijk.
Bestaan er nog traditionele kleermakers? Hoewel ik denk dat je je er wel blauw aan gaat betalen vandaag de dag, ambacht garandeert kwaliteit.
jaaaa dubbels roken!!!!
Ik wil ook niet roken
>Belgiƫ
Daar koop ik het niet voor he ouwe pik ouwe pijper, daarom moeten er geen symbolen op.
Check deze:
grey-shop.ru
Goede winkel blijkbaar, het Afghanka idee maar redelijke kwaliteit volgens airsoft Reddits.
100% mee eens. Kwaliteitsmateriaal.
Dan moet je je niet laten cremeren.
LOOD zware kaka gedaan op het toilet bij het huis van mijn ouders
en zelfs dan mag je waarschijnlijk niet eens van de staat banieren of andersoortige reclame aan je muur hangen door een of andere dubbelzinnige kutregel
ziet er goed uit, wel jammer dat ze geen schapenwol versie hebben ipv polyester
nieuwe WC's met "eco-vriendelijke" sas kunnen dat niet eens meer aan