Attached: 1645885621456.jpg (640x640, 88.08K)
Sverigetråden
Chase Evans
Brody Barnes
putin
Colton Jenkins
klart man tar kingens tråd
Samuel Evans
Elijah Ortiz
blir ett rätt spännande kontrast mellan medias narrativ och verkligheten när de endast rapporterar på Ukrainas framgångar medans de samtidigt rapporterar om de städer och områden som fallit till ryssen
Jason Lee
kingens tråd
Angel Smith
Titta vilka pysar jag hittade!
Nathan Sanchez
Är det sant att matgeek svarvar människokebab nere i Ukraina nu?
Nicholas Richardson
är "media" någons twitterflöde för dig?
Noah Butler
Chase Cooper
>alla som inte är fattigt WT är rikemansungar
Anthony Hall
helt sant, var där med min bror igår
var nere i tunnelbanan och svarvade upp en gammal farmor
sen blev han jättearg och började slå en unge i ansiktet medans han skrek på bruten ryska
Brody Brown
kunglig upplaga m kunglig bild
måste varit kingen som skapat råden
yesbx
Juan Evans
Ja tydligen så glömde Ryssen matlådorna så nu åker geeken runt med mobilt gatukök och plockar up lik från båda sidor och gör kebabspett, om de prenumererar på hans kanal får de gratis spett.
Dylan Martinez
>KTH tillexempel är ju lika fullt med wt från bålsta som östermalmsbarn
KTH är ju fyllt med incelautister från alla samhällsklasser
Cameron Wright
vem berättade det för dig pysen? skulle varit hemligt ju
Parker Torres
FML. Har precis gett mig själv mild vattenförgiftning. Tror inte det är så allvarligt men jag har upplevt lite yrsel i ungefär halvtimmen sedan jag senast drack vatten. Pissar fortfarande så det ska nog lösa sig. Drack 4L vatten på typ 15 minuter för att jag hade rökt en cigg (brukar inte röka i vanliga fall) och fick huvudvärk. Antagligen inget att oroa sig över men känner mig sådär.
Jaxson Cox
råkade visst misslyckas i livet
Tyler Wilson
Jag kör nofap också så när jag pissade i ett glas och kollade konsistensen kom det ut gegg först. Blev rädd att njurarna höll på att kollapsa men det gick över.
Jackson Cox
>har du ont i huvudet?
>drick lite vatten
Justin Long
>FML. Har precis gett mig själv mild vattenförgiftning. Tror inte det är så allvarligt men jag har upplevt lite yrsel i ungefär halvtimmen sedan jag senast drack vatten. Pissar fortfarande så det ska nog lösa sig. Drack 4L vatten på typ 15 minuter för att jag hade rökt en cigg (brukar inte röka i vanliga fall) och fick huvudvärk. Antagligen inget att oroa sig över men känner mig sådär.
Jose Jones
Hejar alltid på underdoggen, därför hejar jag på Ryssland
Leo Martinez
Robert Young
Blev riktigt kall i typ 5 minuter också och började hacka tänder men det gick också över. Ska inte dricka så mycket vätska i framtiden. Inte bra.
Austin Morales
mer fascinerad att du inte spytt än. 4 liter är jävligt mycket på 15 minuter
Jonathan Ward
samma
Caleb Bell
KTH är 90% nbögar, bara typ data och teknisk fysik som har en stor andel incelautister
Easton Morgan
mestadels SvD men även DN
SvD är främsta syndaren. DN är lite mer balanserad.
Isaac Gutierrez
>håller på att bli rånad
>säger "jag brevar matgeek i sverigetråden"
>"sorry mannen visste inte"
>han ger mig tillbaka mina grejer + hans fru
Yesbox mann1
Aiden Sullivan
>bara typ data och teknisk fysik som har en stor andel incelautister
90% av KTH alltså
John Harris
kom och plugga i linköping sa de
John Reyes
Kände ett starkt behov av att spy i typ 5 minuter när den värsta yrseln kom. Googlade om det var en bra idé att tvinga sig själv att spy men hittade inget. Aldrig varit nära på att spy av bara vatten förut så det här var någonting nytt.
Connor Thomas
Yesbox, hörde rykten om att en ukrainsk butikskedja som gått med på att sälja hans såser var tvungna att kasta alla burkar då ingen köpte dom, kort sagt så var geeken inte glad och åkte sedermera ned beväpnad med en ak4 samt ofantliga mängder tjackmyra. Resten lämnar jag osagt
Jaxon Howard
Oironiskt sant, med tanke på att hela världen står bakom Ukraina.
Joseph Howard
90 gram vatten per kg kroppsvikt är dödlig dos.
Jack Harris
Precis, jag tycker synd om Putin också, det är mobbing från hela jävla världen mot en stackars man. Hoppas han inte mår allt för dåligt.
John Ramirez
gejm rekågnajs gejm
Luis Lopez
kan intyga
Dylan Powell
What should I do if I notice symptoms?
If you or someone else is showing any signs or symptoms of water intoxication, especially seizures or drowsiness, it’s best to seek immediate medical attention.
As fluid builds up in the body, all of its cells, including brain cells, begin to swell. Swelling in the brain can eventually lead to coma, seizures, and death if a doctor doesn’t treat it quickly.
Eating a salty snack may provide some short-term relief while waiting for help to arrive.
tror du typ kanske borde ringa akutsjukvården om du faktiskt druckigt 4 liter vatten
enligt wikipedia dör hälften av alla människor efter 6 liter vatten
Hunter Davis
Walla du e matgeek!? Du e okej i min bok suedi
Hudson Carter
nej? inte ens 20%
William Russell
>intagningskraven är inte ens särskilt höga
Du är efterbliven 19.38/20 skithöga krav. För att komma in på HHS måste du nästan ha A i alla ämnen
Nathan Foster
fuck att mina livsval i livet var att 1 hänga på kanalen 2 gibba spel
Isaac Green
Fyfan fick höra att en ukrainsk babushka blivit styckmördad i Kievs tunnelbana alldeles nyss, skinnet hade hyvlats bort med nån jävla specialdesignad elektrisk potatisskalare, gärningsmannen var visst medelålders och flintskallig men mer vet jag inte
Julian Phillips
>för dum föra tt plugga
>för klen för att knega
i sverige lider man
Cooper Turner
Överväger det. Ska vänta en liten stund och se.
Jose Lewis
vif user
Carson Sanders