Jentevenn-utgaven.
Forrige:
Trådsang:
youtube.com
Jentevenn-utgaven.
Forrige:
Trådsang:
youtube.com
>R*ssland stenges ute av Swift
Nå er løpet KJØRT for Vladdy Daddy LOL
Også første for jeg elsker kvinner og vil ha ukrainsk jv som er myk og god å klemme på og som er snill (som alle kvinner)
Norges sexieste kvinne og min framtidige brud, tallene bekrefter
husker dere covid-19?
det var ganske kringle fåvæ
Kan noen gi meg en serriøs grunn for hvorfor vi er så glad i ski?
Skjønner faen meg ikke dette. Du står på 2 planker og dytter deg frem, av og til skli nedover en bakke. Så hva?!? Ski burde henge på veggen og skifolket fra lyktestolper! Er ikke en jævla grunn for at vi skal onanere til ski.
Noe må man finne på i det kjedelige kalde landet her
herregud hun ser jo deilig ut i dette bildet hva faen
Vil gjerne ha sex med Moii, om det er greit.
>Hvorfor løper du Mbage Bolton? Løping har ingen grunn!
>Vinner gull etter gull mot verdens beste
Tydeligvis så kan kjedsomhet gjøre deg stor da. Om bare den jevne 4kannaler brukte krefter til noe annen enn runking.
Du kan gjøre det gutta!
t. sitter bare å runker
Ja, det kan jeg ikke fornekte. Dog har pausedager når jeg drikker meg dritings (runking i fylla er dårlig orgasme)
>deler bad med naboen i studentbolig
>han har jv på besøk
>blod over hele dassen
nei faen altså
Små norske hjerner som kåvper. Vi lever i et forfrossent helvete, så vi later som om vinteren er noe bra noe.
Jver er så ekle eewww
>Barnesykehus truffet i Kyiv
>Et barnesykehus i Kyiv skal være truffet av russisk artilleriild og minst et barn og to voksne skal være drept
>Ifølge øyenvitner er Okhmadyt-sykehuset som behandler kreftsyke barn, en av bygningene som er truffet i kveld.
>Minst to barn skal også være skadd.
Hva faen?
>kyiv
Bekreftet gløder
Hvor har du lyst til å flytte?
Vetta faen, synes hele verden suger for øyeblikket. Om jeg måtte, Danmark for å slippe unna nordmenn men fortsatt være nære min egen kultur, eller California for klimaet.
Kansje det er bare du som suger? Og kansje den eneste løsningen er selvmord? Er jo tydelig at ingen plass i verden vil gjøre deg magisk nok lykkelig over natta
Du er klar over at ukrainerne har bedt oss skrive Kyiv siden de ble selvstendige i 1991? Man er ikke "gløder" bare fordi man bruker det ordentlige navnet på byen. NRK har endelig skjønt dette, selv om de fortsatt skriver Kharkov og Odessa, men nå er det jo bare lov å jobbe i NRK om du har maks IQ på 75. Du er vel sånn liten norsk hjerne som sier Rey-kjavik og Kjøbenhavn og mener at Martin Ødegaard spilte for Heerenfeen også du?
Jaja bare du dør er jeg fornøyd. Håper du liker livet ditt -- uten venner, familie eller noe som helst. Patetisk. Det er det du er.
Går det bra?
Vet du hva, nordmenn fornorsker ord. Det er hele poenget med språket. Å si noe annet enn kiev er symbolpolitikk
Heller patetisk enn å leve som en slave.
På det meste kan jeg kalle det kiv. Ikke snakk om at jeg skal uttale 3 vokaler etter hverandre
Nja, er egentlig bare ganske lei av selvrunkere som hyler om at verden er så slem mot dem
Det er derfor du skal begå selvmord. Du skal dø. Det er ingen steder på denne jord der du ikke vil være en slave. Så du må dø og du må dø fort. Jeg gleder meg til den dagen du dør. Fordi det er det du skal nå snart. Bevis for meg at du ikke er patetisk. Dø.
Du uttaler det jo fortsatt Kijiv da din mongo, det er bare sånn man skriver det. Små norske hjerner i full effekt her, jeg melder meg ut.
>kyiv
>tre vokaler etter hverandre
Jeg må bort herfra
Du vet at det er 0 poeng med å diskutere med trollene? Bruk tiden på noe bedre enn dette. Du vil aldri overbevise dem uansett, da de har bestemt seg for en retning og tru.
>hyler om at verden er så slem mot dem
Jeg snakket om små norske hjerner. Det var jo du som svarte på brevet mitt... Og spurte hvor jeg heller ville bodd...
Du skulle ønske, som alle andre lav IQ folk gjør, men jeg er for intellektuell til å bli påvirket.
Om 20 år vil du grine (eller henge) mens jeg blir en statsleder som redder landet fra folk som deg.
>Russisk kampfly skutt ned ved Kharkiv
Kyiv-brødre, vi kan bare ikke stoppe å vinne!
Ja du innrømmer at det er symbolpolitikk ja? Tror du noen i kiev bryr seg om hvordan vi skriver det utenom politikere?