Attached: 1645844469083.jpg (1440x1440, 229.38K)
Sverigetråden
Julian Adams
Other urls found in this thread:
Kayden Morris
Det är bättre att vara Ryssbot än en fucking svenne. SLAVA ROSSIYA
Joseph Sanders
Ryssar i APCer som blir javelinerade
7000 döda
Jayden Adams
>bakfull
Smärtan att vara nbög
John Brooks
Shiiiiieeeeet
Ayden Martinez
Easton Diaz
Mobba inte henne, hon är säkert full och kåt vilket får henne att säga dumma saker
Angel Bell
var är alla filmer från stridens hetta i ukraina? det är ju bara tik toks på tomma gator där det ligger en död ryss.
Thomas Gonzalez
vgh...
Nolan Sullivan
Putins konstanta dampande är ett av huvudskälen till varför NATO fortfarande finns fattar särmongot inte det
Caleb Nguyen
Isaac Perez
Omg det är matgeek!
John Rodriguez
fan va äckliga tänder geeken har
Nicholas Torres
är extremt skeptisk till alla rapporter som påstår sig veta hur många som dött, speciellt sen att USA och Rysslands propagandaapparater går på 120% just nu
Xavier Gray
De kan inte dela med sig av var/hur många deras trupper befinner sig fattar du väl
David Scott
Ryska armén har alltid behandlat sina trupper som kanonmat, jag är också skeptisk men jag skulle inte vara förvånad om siffrorna var sanna heller
Owen Thomas
fast Ryssland var ju extremt västvänligt under 20 år efter murens fall, och under tiden så har NATO bara flyttat fram sina positioner mer och mer
även putin var USA vänlig under många år
Jack Perry
Dela inte med er om Ukrainska truppositioner ifall ni på något sätt känner till dessa.
Men dela gladeligen med er om ryska truppositioneringar så att deras fordon kan förvandlas till brinnande skrot.
Cлaвa Укpaїнi!
Nicholas Diaz
Josiah Lewis
Det där är en myt. Om man t.ex. kollar på andra världskriget så dog ungefär 1.6 sovjetiska soldater för varje tysk
Ayden Ward
>Om man t.ex. kollar på andra världskriget så dog ungefär 1.6 sovjetiska soldater för varje tysk
Vilket är en katastrofalt dålig siffra
> Det där är en myt.
Kolla första och andra världskriget och allt skit deras stat utsatt sin befolkning för. Ryssland har noll hänsyn till sina medborgares liv
Jordan Russell
Magnus Söderman...
Owen Sanchez
Nej, Ryssland attackerade tjetjenien och Georgien under denna tid. Att svaga östeuropeiska länder ville gå med i NATO för att kunna ha en chans att försvara sig mot ryssen är helt förståeligt
Joseph Myers
>drömde att jag laddade upp en anonym video på dutub där jag gick runt i skolådan och pratade om saker som var farligt nära att incelraljera, men hela tiden filmade bort från mig själv
>var nöjd över videon
>ser plötsligt att någon har laddad upp ett skärmskott där mitt ansikte syns
>jag har råkat ladda upp oklippt material där kameran i slutet vänds mot mitt ansikte och jag kör full stapedius
vaknade kallsvettig
Tyler Stewart
Ok så du är 100% käsla, 0% fakta. Bra att veta. Då slipper jag slösa tid på dig.
Joshua Anderson
fast i matgeekbrevandet för evigt
finns ingen väg ut
Kevin Nguyen
fast Tjetjenien var ju ett inbördeskrig och Georgien hände så sent som 2008
Zachary Campbell
Börjar bli så jävla ledsen varför kan inte vi killar också ha som tjejer har vänner som man kan kramas och bara dega tillsammans med? Fattar inte.
Jonathan Price
Det är fakta att Stalin hade noll hänsyn till mänskliga rättigheter och behandlade sina trupper som kanonmat
Caleb Sanders
tråden de senaste dagarna:
youtube.com
Luis Green
Hur mycket får han betalt av kreml?
Anthony Torres
Ja men du sa inom 20år av fallet. Om ryssland inte var aggressiv och deras grannländer inte behövde försvara sig från landet skulle NATO inte ha något behov länge
Dylan Myers
kommer vi fortfarande ha val om världskrig 3 bryter ut, eller ska maggan leka nån slags krigsherre som måste sitta kvar för rikets säkerhet?
Gabriel Miller
men du, de gillar inte transor så därför borde vi låta putin invadera sverige
Aaron Anderson
vad har hans sagt nu?
Joshua Sanchez
NATO har inte tagit in några länder sen 2004 lol
Levi Jones
Psykopatkärrigen kommer utropa sig själv till rikskärring på livstid sedan så ska hon tvinga svenska grabbar att dö på fronten i Ukraina medans Abdullah och Abdi får leva på bidrag
Lucas Lee
SLAVA ROSSIYA
Brandon Martinez
jo det är ju en lång kö för detta....
Samuel Johnson
Varför ljuger du wå otroligt genomskinligt?
Hunter Harris
shit vilken blo bb
Aaron Brown
Tänk er en fet atombomb i alla befolkningscentra där haha
Zachary Miller
Varför ens bry sig längre? Din familj kanske kommer hata dig men sen då? Det är inte ens onormala åsikter längre.