gebeurder editie
DIT KEER GAAT HET GEBEUREN JONGENS! VORIGE KEER MET IRAN TELT NIE!
/nederdraad/
andere draad geannuleerd bwahahaha
penis vagina
Ik doe heel de dag niets behalve piekeren.
SLAVISCHE VD'S VOOR IEDEREEN
mmmm slavische orthodoxe tradvrouwen
Wat is belgisch snoep/chocolade? Wil een Any Forums meid een cadeau geven. Dacht aan cote d'or en napoleon snoepjes
idd Doe-in is wel goed maar niet gek
Ga gewoon zuipen tot coma als een man
Olie en eten duurder
ga travakken
Ik heb die draad gerapporteerd
JULLIE ZULLEN in mijn draad palen
je kijkt naar de foute grafiek, gas is +50% vandaag
mooi man
België kan gerust zelfvoorzienend zijn als het de koolmijnen terug opent. Direct genoeg brandstof voor iedereen. Direct weer werkgelegenheid. We kunnen steenkoolteer destilleren voor industriële chemicaliën. Er is zelfs genoeg om aan onze buurlanden te verkopen.
Ja dat ook lol, inflatie naar 8%
hahahahaha
niks personeels maar ik ga geen draad voor niks maken. moest de concurrentie even laten... verdwijnen capiche?
Test
En meteen alle Walen terug aan het werk :D
Echt achterlijk dat we de beste wapens ter wereld maken maar ze niet eens zelf mogen kopen.
Wat een jeannettenwereld. In de tijd van grootvader kon je gewoon een revolver of een jachtgeweer bezitten. Velen hadden nog ene uit de oorlogsjaren. Toen waren er geen zotten die zomaar op de menigte gingen schieten uit razernij.
We moeten terug naar die jaren. Een grotendeels homogene samenleving, onder God, het gezin als hoeksteen, hoog vertrouwen, het volk is de extensie van de familie.
Ja ik wil het gewoon in mijn handjes houden en 1 keer ermee schieten ziet er zo cool uit
Onironisch als grote kolen landen als Duitsland en Italië aan Belgische koolmijnen zouden kopen ipv Rusland zouden we neukende rijk worden
hou gewoon je domme kankerbek
Belgische pralines. Gentse neuzen. Antwerpse handjes. Brugse borstjes. Er is heel wat.
Wat is je probleem?
>. Dacht aan cote d'or en napoleon snoepjes
Callebaut is ook goeie chocolade.
Sorry Anuna De Wever
>Wat is belgisch snoep/chocolade?
Cuberdons
Babelutte
We mogen met moeite nog een loodjesgeweer bezitten. Echt gatachterlijke jeannettewetjes.
cringe
Oneerlijk oetz, ga wel het fabriek een keer bezoeken
>we motte terug naar die goeie ouwe tijd
laagopgeleide arbeidersmening #1
Inderdaad. Er zit massaal verdomme bruin goud in onze grond en we mogen het niet eens meer ontginnen? Echt waar, we zouden zo kunnen perfect zelfvoorzienend zijn. Steenkoolteer destilleren ipv voor Arabieren en Russen te moeten buigen. Dus niet enkel brandstof, maar industriële grondstoffen. Aniline voor kleurstoffen en kunststoffen industrie, farmaceutica, bruinkool, ijzer en staal, the sky is the limit.
bijna weekend, bijna tijd voor een paar pintjes en hoeren rauw neuken, het maakt me allemaal niet meer uit
Kom broer we gaan drillen in de Borinage niemand stopt ons