/skandi/

depressiv suicidal sort metal-udgaven

Attached: 1465602011114.png (600x438, 47.29K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3xZmlUV8muY
twitter.com/SFWRedditGifs

Is metal actually popular in Scandinavian countries among normies or is it still a niche thing despite Skandis playing such a huge part in black and death metal?
I’ve always wondered this.

it is not

god morgen venner

god morgen bøs

Not black and death, but other kinds very popular.

user! Sagde Ayaka, anons nye animekæreste. Klokken var halv 8 og hun var allerede frisk som en havørn.

Jeg er NEET, Ayaka. Jeg NEETer, for søren...

Attached: AE9C79A4-07D3-486B-B379-1DEC30D51775.jpg (999x724, 151.11K)

800 mg koffein i blodet, nikotin til at stimulere dopamin receptorerne, bioteknologi omlidt, og fuld smadder musik
LETS GOOOO AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 7HkS.gif (400x246, 1.8M)

>suicidal

breyð og russara reyv

Attached: 3-stjernet-salami-red-2.jpg (1024x768, 69.6K)

Min overenskomstbaserede lønstigning er ikke engang 2% i år, og samtidig har vi lige pt. en 4.3% inflation YoY.

youtube.com/watch?v=3xZmlUV8muY
Lytter til koldkrigsmusik fra sofaen mens verden ser på

skal folk spille elden ring i dag eller er det bare mig

Endte med at beslutte mig for at købe det med det samme alligevel og så bruge det til at belønne mig selv når jeg får lavet alt det lort jeg skal her i løbet af næste uge i stedet for at vente til bagefter

Svær aflevering tror jeg dumper men har tænkt mig at droppe ud alligevel

Attached: 1645776085123.jpg (1189x1680, 398.97K)

Hvis du vil droppe ud så gør det med stil og bliv smidt ud fra ikke at aflevere. Så får du også SU i et halvt år mere. Gratis penge

fedt mand, hvilket build skal du spille
overvejer at købe en ny pc så jeg kan trække det ordentligt
det er 7 år siden jeg sidst opgraderede min stationære

Har hørt, at de fleste seje våben kræver enten Intelligens eller Tro for at virke udover Styrke og Smidighed så overvejer at gå Styrke og Intelligens med ok Smidighed oveni fordi jeg plejer at putte point i de to fysiske kampstatistikker
Hvad med dig, min ven?

det spilder jo bare hans SU klip og så bliver han bollet i nummi hvis han beslutter sig for at tage en ny uddannelse

Man har SU klip nok til et år mere af uddannelse end hvad de fleste tager så han burde stadig være sikker med mindre han læser noget som teologi som tager et år ekstra
Ellers så skal han bare droppe ud LIGE NU og finde en anden måde at få penge på

kan bedst lide våben som ultra storsværd, så det bliver nok hovedsageligt styrke
bruger nok ikke int eller tro medmindre det er krævet af et våben jeg godt kan lide, synes generelt at magi gør spillene for nemme

det troede jeg sgu de ændrede for nogle år siden
min fejl

Mener ikke de har ændret det siden jeg selv droppede ud for første gang tilbage i '16
Kan godt være, at det er gået under min radar

samme her
bare i '14

Kan lige så godt prøve

Attached: IMG_20220217_143813982_HDR.jpg (3072x4096, 2.95M)

Hvis du er ulykkelig på grund af din nuværende uddannelse så skal du droppe ud for din egen skyld. Det nytter ikke noget at vågne op til tanken om, at man skal lave noget lort som ikke interesserer én
Livet er sgu for kort til at uddanne sig i den forkerte retning for én selv
Taler af erfaring. Ville nok have taget livet af mig selv hvis jeg ikke droppede ud fra min første universitetsuddannelse

Store våben er også seje, selv plejer jeg at gå med storsværd og skjold
At også bruge magi denne gang ville mest være for at prøve noget nyt, men ekstra helbredsevner fra mirakler har jeg også gjort godt brug af i tidligere spil