zeldautgave
forrige:
zeldautgave
forrige:
mårn
Mårn mårn
lurer på hvor lenge det ville tatt russerne å knuse og ydmyke den norske hær når det tok 8 timer totalt i ukraina
>krypto raser
>har ikke kontanter til å kjøpe dyppet
jeg lider
må jeg virkelig vente i 7+ timer på å få spille elden ring mens folk på tvitsj strømmer det?
ja, jeg bare spyr
Ukraina har ikke gitt opp, dessuten ville vi eid Russland
Så megmeger til siden, hva er egentlig Putins mål? Han kan jo ikke ta over landet og kalle det en del av Russland. Vil han ordne en pro-russisk dukke regjering?
>Han kan jo ikke ta over landet og kalle det en del av Russland.
jo?
>Vil han ordne en pro-russisk dukke regjering?
Mest sannsynlig
Noe lengre, det er jo faen ikke framkommelig i dette jævla mongolandet. Når de ser hvor dårlig brøyta det er her kommer de nok til å snu heller enn å betale overtid til krigerne sine for at de skal invadere det som for dem fremstår som et jævla u-land.
>dessuten ville vi eid Russland
Vi hadde blitt fullstendig desimert på få timer, soldatene våre ville løpt og gjemt seg hvis det ble krig, og Støre og kongen ville vært på første fly til London. Den tiden det tar å kjøre med tanks fra Kirkenes til Oslo, det er så lenge vi ville vart.
ja
Jeg frykter planen heller er en dukke i en dukke i en dukke regjering
Da har det startet gutta. Er er det bare å holde på hatten. Vi må straffes for å bølle stakkars russiske kolonister, akkurat som balterstatene og Ukraina!
På tide å spille litt Verden i Konflikt
>Ukraina har ikke gitt opp
lol
kjeks
Kjedelig spill fåvæ
>så store tap som mulig.
Ja, svalbard er jo en internasjonal sone som kun administreres av Norge. NATO omfatter vel neppe svalbard.
>t. ikke engang vært i førstegangstjenesten
HV trener ikke på konvensjonell krig, men på gerilja-linje ala Taliban. De hadde nok okkupert oss, men Norge er ikke et lett land å finne motstandsfolk i.
>Når du vil spille Squad men et helikopter krasjlander på åkeren