/norgetråden/

ekte prompehybel-utgave
forrige:

Attached: anons prompehybel.jpg (1736x1139, 1.06M)

har hun rett? jeg bare spør!

Attached: pakkishore.png (836x1054, 1.02M)

Hver gang jeg ser sånt blir jeg litt glad i sjelen for uansett hvor ille man har det så er det ikke SÅ ille

Utrolig hvor veltilpasset jeg føler meg hver gang jeg ser de bildene

Dette

Hvis skattene hadde gått til noe mer fornuftig enn å havne i lomma på politikere og masseimport av folk som ikke har noe her å gjøre så skulle jeg betalt med glede.

Hello, when is a good time for hiking in Norway for someone who hasn't visited Norway yet and would like to avoid the normie crew as much as possible? I'd like to visit the first time when it isn't too cold.

Attached: 1641594670066.jpg (853x770, 157.49K)

Kjeks, dette ;-)

>hiking
reise einfach in Österreich du Dummkopf,
niemand hat Touristen lieb

Attached: 10256.png (1073x552, 424.29K)

Noen kreative her?

Jeg har en fritidsbolig jeg vil bruke MYE hvis jeg får nok penger til å fikse noen småproblemer med den. Men jeg vil leie en billigere leilighet eller noe i tilfelle folk begynner å klage over at jeg ikke "jååååber for penga". Derfor trenger jeg å kunne bruke leiligheten som folkeregistrert adresse. Tror ikke jeg får omregulert fritidsboligen uansett, og hvis jeg får så utløser det skattemessige konsekvenser ikke bare for meg men også for søsken som også eier litt av den.

Det er uaktuelt å kjøpe ut noen, denne skal eies solidarisk og så får sistemann som lever den til slutt.

Finnes det noe sted å leie billig bolig? Virker som alle koster 7-10 tusen i måneden uten strøm og sånn.

hver dag ett steg nærmere

Attached: ukrainske.jpg (1400x743, 371.08K)

I'd recommend early summer. late May or June is nice. Go too early in spring and everything will be soggy and wet with snow melting. Go too late and you'll be swamped with flies.

>Basert skattesnyter
Godt å se. Jo før vi kollapser jo bedre er det.

gleder meg til fastelavn

Attached: kokkefrosk.png (880x870, 165.53K)

Søren og, hakke det vært alt? Jeg som spiste bolle og alt :-(

Er ikke skattesnyter, vil unngå å bli skattesnyter. FAEN såvanskelig det skal være å forstå at folk må forholde seg til realitetene her inne da?

32 timer til gammel ring!!!!

hey my Norwegian brothers
we are brothers for ever and you cant stop me from loving you you faggot haha im coming to Norway and ruined everything like true nafri

Jeg skal drepe familiene hans i Frankrike for dere mine kompiser.

Post approved visa or gtfo

Takk

me 10 second in norway
norway pic related

Attached: Poverty-in-Porto-Alegre.jpg (1078x718, 284.44K)

I don't want to support an oppressive state such as austria.

You won't be the first who came to destroy, and got destroyed.

De eneste som blir ødelagt av negere er oss og andre Europeere

Henger meg selv. Vil ikke bo i en verden hvor jeg bor i Innlandet

Go back to /fr/

mange takk

drep meg

Oslo, home :)

Byutviklingen har nådd Storo ser jeg. Endelig er det vanlige folks tur