/nederdraad/

>wanneer ze je piemel ziet

Attached: 1628953776583.jpg (840x473, 21.94K)

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/TrueOffMyChest/comments/sz2tdt/my_husband_peed_while_he_was_inside_of_me/
twitter.com/AnonBabble

wanneer mensen 1 keer lachen om je grap en je het nu miljard keer herhaalt

zij verdient een Behandeling™

Attached: de behandelaar.jpg (1600x1028, 433.36K)

>wanneer ze je draad ziet

Attached: 5b79beb4-eea4-11eb-b34b-0218eaf05005.jpg (2744x1542, 398.03K)

ANONS NEE NEE NIET ZO TOCH

Attached: 1645623551482.jpg (1280x720, 66.6K)

Volgt de zied me nou ook hier?

Attached: 1645613606903_1.png (686x362, 290.07K)

aanbid de huiselijk geweld messias

Blijft leuk vind k

Ik voel me net een soldaatje uit Red Alert, ben gewoon gecreëerd om te vechten en sterven

Attached: RA2_Conscripts.png (360x450, 300.53K)

Dit is zo gênant

Mijn man heeft gisteravond letterlijk in me geplast terwijl we geslachtsgemeenschap hadden, ik werd er gek van en ik wist niet hoe ik ermee om moest gaan. het was gewoon zo raar en .... Ik kan echt niet onder woorden brengen hoe ik me voelde, maar ik wil je erop wijzen dat ik van streek ben omdat hij me eerder vertelde dat hij het probeerde en ik al zei "NEE! " maar hij ging door en deed het. Ik was volledig overrompeld, ik was het niet eens met deze rare ervaring en ik heb er zeker niet van genoten. We hadden ruzie en hij zei dat ik de lol had verpest met mijn reactie, maar hij wist al wat ik ervan vond.

Hij hing nog steeds op in het gevecht en zei dat ik overreageerde zonder enige goede reden, maar ik weet het niet. Ik vond het echt onaangenaam en gewoon raar.

weet ik veel ik zag het in /brit/
ik heb zin in de game maar het logo is wel dikke kanker geef toe

welk viva draad is dit?

Man man man, je gaat niet dood van een beetje urine.

NOOIT!

Attached: 1645476638415.png (801x935, 382.44K)

paal link

Ik zou dit ook wel eens willen doen, in een vrouw plassen. Vraag me toch af hoe dat voelt.

Ieeeeeeeeeeeeeeew gadverdamme waarom zou hij dit doen

Ik heb ooit in een vrouw haar kont geplast en ze zei dat het een beetje voelde alsof je je bips boven de straal houd in het zwembad.

reddit.com/r/TrueOffMyChest/comments/sz2tdt/my_husband_peed_while_he_was_inside_of_me/

Misschien was de WC wel bezet en moest ie heel nodig.

Is zo walgelijk AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

koek kijk al die mensen die dat klare lulverhaal bloedserieus nemen wat een mégeaule

Spreekt hij hier de shahada uit?
Broeder Lil Kleine

Relax man, de feministen willen gelijkheid; na eeuwen mannen als soldaten naar het front is het nu de beurt aan de feministen.

Ik ga nu even alcohol kopen van de Delhaize, daarna ga ik pappa bezoeken en daarna ben ik terug. Ik wens jullie allemaal een fijne woensdagnamiddag toe.

Dan ken je de moderne feminist nog niet Leo. Het percentage mannelijke miljonairs is te hoog, het aantal mannelijke en vrouwelijke miljonairs moet precies 50/50 zijn. Het percentage mannelijke soldaten echter is precies goed, zeker in oorlogstijd.