/nederdraad/

>wanneer ze je piemel ziet

Attached: 1639395784466.jpg (840x473, 47.23K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/mQ3TULs0WZg
redbubble.com/i/sticker/I-love-when-I-wake-up-and-Donald-Trump-is-my-President-red-background-and-funny-mug-USA-flag-HD-HIGH-QUALITY-ONLINE-STORE-by-iresist/36588882.EJUG5
twitter.com/NSFWRedditGif

Wie is deze lelijke dame?

>weer een dag met niemand om mee te knuffelen

Attached: woodjak.jpg (194x259, 11.43K)

>wanneer ze je draad ziet

Attached: 5b79beb4-eea4-11eb-b34b-0218eaf05005.jpg (2744x1542, 398.03K)

Ik heb een stoicijnse attitude opgepakt naarmate een chronische depressie waar ik niet meer weet of geluk iets echt is.

ik ben geobsedeerd met boormachines, ik wil altijd weer een andere kopen

Hoe kun je nou zeggen dat je niet geniet?
youtu.be/mQ3TULs0WZg
Want tepels liegen niet!

Geluk is tijdelijk, dat hoort een depressie ook te zijn.

Ga werken

>stoïcisme
jaaa emoties vergeten en robotje worden

kijk er echt naar uit waar je morgen allemaal op gaat zeiken

Ik ben kunstenaar maar niemand ziet mijn genialiteit.

dat is gewoon de waarheid, of kan je er niet tegen

kweni was mijn paal ni over stoïcisme

Welke modellen heb je?

wees gwoon jezelluf

Je hebt volledig gelijk en dat was ook het punt van wat ik zei aangezien het geen positieve bericht was. Als robot kan je de dagen met gelimiteerde pijn overleven.

Klinkt best wel mensonterend om zo door het leven te moeten gaan. Je zal een punt bereiken waar je je emoties niet meer kan onderdrukken. Het is geen oplossing

redbubble.com/i/sticker/I-love-when-I-wake-up-and-Donald-Trump-is-my-President-red-background-and-funny-mug-USA-flag-HD-HIGH-QUALITY-ONLINE-STORE-by-iresist/36588882.EJUG5

Overweeg deze te kopen

Er is niks om voor te leven.

Ik zit nu een tijdje in de ICT maar ben het helemaal beu. Alles verandert zo snel en heb veel oude kennis die gewoon de vuilnisbak in kan.
Ben er helemaal klaar mee.
Wat doen jullie voor werk?

Zoek een baan

Broer ik heb stax, dione
Jij bent een mankind, danone

Attached: 7140_1_331165_637229799326886991.png (1500x1500, 1.56M)

Dat klopt wel enigszins, maar langs de andere kant moet je toch proberen om het iets prettiger te maken dit leven. En jezelf dehumaniseren is geen goede oplossing.

>pint kost 1,50 in Duitsland
Wat ging zo goed daar? Hier betaal ik minstens 3€

>jaaaa werk jezelf gewoon te pletter om jouw emoties te onderdrukken om dan in je 40er 50er jaren door en door depressief te worden omdat je leven alleen uit werken bestond

meneer zwijntje links heeft je goed gebreinspoeld zie ik

Attached: Screen_Shot_2017-06-09_at_4.34.34_PM.jpg (600x566, 32.34K)

Geen jij’s voor incelelg vandaag, vind een job ofzo Vlamingen zijn bekend voor hardwerken niet lui zijn

Dacht dat Vlamingen bekend stonden om handje kap in de Kongo?

jammer dat je geen leven hebt buiten loonslaven cindy.. ik hoop dat je ooit geluk zal vinden

Ik heb het al gevonden, in werk

Haha wacht tot je 35 bent

>Christen
>Arbeit macht Frei mentaliteit
Jij bent zo'n heerlijk onderdanig hoertje he.

Jeweetzelluf.

Attached: 1644599487175.jpg (1438x1450, 1.82M)

Koel het met die antisemitische opmerking ok?

Ik heb alles wat ik wil, er is niks prettig. Ik heb geld, redelijk knap, redelijk sportief, cultuurlijk, ik werk. Het is niet mogelijk om prettige gedachten te maken. Alles is leeg. Lege mensen, lege gedachten, lege leven.

Werken tot de dood

binnenkort is het flits-boem alles weg

Tja zo is het leven een beetje in België, het is deprimerend. Al eens gereisd? Wat vond je ervan?

>Stap in user, we rijden naar betere tijden

Attached: 1645553176402.jpg (630x457, 50.42K)

Toen ik op het middelbaar linksleunend was zeiden ze dat ij vanzelf rechtser ging worden als ik zou gaan werken.
Nu werk ik en ben ik veel linkser geworden dan dat ik al was.

ICT

Leuke broek, hou wel van patroontjes en motiefjes.
Weet alleen niet hoe je als man goed patroontjes in je kleding kan verwerken, maar blijkbaar wordt een clownspak bij vrouwen eerder geaccepteerd en wordt van mannen verwacht om het "subtiel" te houden.

Vechten tot de dood

Ik ben geen oplossing meer aan het zoeken want er is geen. Ik wou maar mijn gedachten met vreemdelingen delen.

Ben je gelukkig?

Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture
Want mijn haute couture is oh zo duur

Attached: 1645556232591.png (748x558, 646.63K)

Omdat dat soort uitspraken alleen waar is voor egocentrische opportunisten. Enige reden waarom ze links waren was omdat ze zoveel medelijden met hun eigen situatie hadden, en 0,0 ruggegraat hebben.

Er zijn oplossingen alleen moet je het ook willen. En een complete oplossing zal je niet vinden, wel een oplossing zodat het 50% mnder pijn doet bijvoorbeeld, en dat kan je compoounden met andere oplossingen om het nog meer te verlagen

Nee elke dag achter een computertje zitten naar je klokje kijken tot je naar huis mag

Misschien zal elden ring een beetje geluk maken.. nog 2 dagen..

Ik wou dat ik dit was

Attached: rubens-lot-and-his-daughers.jpg (780x668, 225.6K)

Een schilderij? Kan je geen realistischere doelen voor jezelf stellen?

Niet, merk op hoe ze maar twee kleuren draagt die goed bij haar complexiteit/haar passen.

Attached: 13_belfast_R_w.jpg (1024x576, 123.47K)

Sommige mensen hebben nu eenmaal het type van de zelfmoordenaar, ik zie mijzelf als een. Ik kan alleen mijn best doen om mijn omgeving te helpen terwijl mijn ziel aan het eroderen is.

Je moet eerst jezelf helpen voordat je een ander kan helpen. En het kan echt aan véél dingen afhangen waarom je je zo voelt.

Werken lost alles op

is dit een Autisme test ofzo want ik kan door de Krabbels de Kech niet meer zien

Attached: natural_girls_cross-9841.jpg (803x1200, 135.63K)

>dvw geen vd of vdje om lsd of truffels mee te doen terwijl we naar zware langzame muziek luisteren

dit, ben ontmaagd door mijn werk

Het is mijn natuurlijke en aardelijkse taak om te helpen.