Sverigetråden - kaninupplagan

Attached: kaninkatt.jpg (294x171, 12.64K)

Other urls found in this thread:

litter.catbox.moe/mduiw4.mp4
twitter.com/SFWRedditVideos

Bögsex, kukar och anime~

Attached: hare0.webm (1280x720, 111.08K)

Vad hände? Jag såg ingen tråd först när jag vaknade

Attached: 1645261239811.jpg (1794x1739, 231.04K)

도키와나비

litter.catbox.moe/mduiw4.mp4

>dkn föräldrarna kommer förbi idag så måste städa hela fucking lägenheten för att inte visa vilken svinstia jag låter mig själv bo i
fy fan

Attached: 1645039357586.jpg (335x315, 15.13K)

Dags att gå och incelhandla

Var en matgeek tråd så städis tog bort den

Sprängare byggde upp det här landet från ingenting och det enda ni bortskämda byrackor gör är att klaga klaga och klaga

Äntligen, en tråd. Kände mig rätt vilse där ett tag.

Nu? Är mycket folk nu juu

ska dra å spela magi: den samlingen nu

Kvinnor skaffar barn främst för att få slippa jobba

Jag har kört det några fåtal gånger och tyckte det var kul, men har aldrig riktigt orkat köpa in egna kort så man kan bygga en lek

Nej det gör de inte chudde, många skaffar inte barn för att jobba istället

hej anonym jag hoppas att du får en riktigt fin dag idag!

Attached: 1623566277081.jpg (897x647, 323.07K)

Attached: hare_gustav_vasa.png (1080x1440, 3.21M)

Kvinnor vill inte jobba

ska dra och köpa kläder så att man slutar se ut som en sönderkrurlad mansmongo

Kvinnor vill jobba

Vad ska du köpa för kläder? Glöm inte en man ska bära chinos, inte jeans

>Sprängare byggde upp det här landet
>från ingenting
Det ärvde bokstavligen den bästa perioden i mänsklighetens historia. Sedan slösade de på alla resurserna med deras onöndiga resor och liknande. En väldigt självisk generation

Källa?

Kvinnor tror att de måste jobba

>Köpt hus och skrivit på papper för bolån
>När jag var på möte med bankmannen kom vi överrens om 1,52 % fast ränta.
>När jag får hem lånehandlingarna så står det också 1,52 % fast ränta
>Genomförde köpet igår
>När jag loggar in på banken och kollar på lånet står det nu 2,10 % fast ränta...
Vad är det här för judeskit? De kan ju inte bara höja räntan med över 25 % EFTER att alla papper är påskrivna...

Glöm inte att de vägrade att ha nog med barn och öppnade gränserna pga äldrevården

Är det kul i Uppsala?

En enkel bra stil är att köpa olika kostymbyxor (som passar) och kombinera med enkla tröjor och t-shirts (utan tryck), alternativt avslappnade skjortor. Sen skaffa rediga skor, och ett bälte, som matchar.

Såhär går det till

>kvinna har jobb
>tröttnar, går in i väggen, vardagen blir värre för varje år
>finner utvägen genom barn som blir någonting nytt att uppleva

Attached: Långtidssjukskrivningar.jpg (501x937, 125.41K)

När annars?

Tack ska vila efter kk-besöket

Attached: 1645262151777.jpg (1920x1080, 148.12K)

Källa är alla kvinnor i arbete
Ja och därmed arbetar de

Så sant så sant

Se

Lördag kväll är bästa inceltiden

Attached: kvin.png (480x823, 214.5K)

>dkn allt går som planerat

Attached: 1645262258792.jpg (707x643, 84.1K)

Om utbildning faktiskt lönar sig för ett land borde man ju inte behöva höja skatten för att finansiera den

Vad hade du planerat

Det blir utplockat mann1

Att krascha den här tråden

Attached: 1645262344707.jpg (446x528, 28.61K)

>chinos
va? prata på svenska modebög
kbry ska köpa nya byxor för dom jag nu har på mig har används runt 4 år nonstop. dom är permahhemade och jag behöver nya byxor.

Många utbildningar lönar sig inte och det är väl vanligare att ett skitjobb direkt bidrar till ekonomin? T.ex. lagerjobb, städare, butiksarbetare, lastbilschaufförer.

I mitt område tjänar kvinnor bara 20% av det männen tjänar lol

Ja men bara incels där då

De sjukskriver sig konstant Jag förstår knappt varför företag ens anställer kvinnor

>Många utbildningar lönar sig inte
Då borde de inte erbjudas gratis
>och det är väl vanligare att ett skitjobb direkt bidrar till ekonomin? T.ex. lagerjobb, städare, butiksarbetare,
Bidrar väldigt lite till vår BNP
>lastbilschaufförer.
Bidrar

Du lyckas inte så bra

kul!

Attached: 1608366807705.png (640x640, 369.14K)

Börjar sakta inse att en barrträdsstad mitt i en oändlig barrskog kanske inte var en så bra idé trots allt. Svårt att hålla motivation uppe när man ensamspelar också

Attached: Roligroda.png (600x804, 72.4K)

Kanske inte är så smart att placera kvinnor i arbetsplatser med män, där de behöver prestera som män, agera som män, lägga ner sig som män, och, tävla mot män. Kanske kunde sluppit all ”stress” om de inte blev lurade till att tro att en karriär ger en mening med livet, som det gör för män. Kanske finns en skillnad mellan män och kvinnor, som borde granskas först innan vi förväntar oss att kvinnor ska ge sig in i mannens sfär. Men vad vet jag.

Va?

Tydligen ska man betala 50% skatt men man ska inte få köpa vin i samma butik som man köper mat eller ens få handla vin på en söndag

Det heter chinos på svenska också, en sorts byxa incellus. Kanske dags att gå ut lite mer än bara vart 4:e år.

Fast vilka universitetsutbildade bidrar mer än t.ex. en lagerarbetare förutom ingenjörer? Lärare, sjuksköterska, polis osv. ska ha 3-4 år utbildning och det är bara yrkesgrupper som är utgifter.

Mm jättebra att kvinnor ska vara helt ekonomiskt beroende av sin man och inte kunna lämna en toxisk relation

Okej lol

Attached: hare_järnvägsstation.jpg (2201x1439, 546.76K)

Om man tror att majoriteten svenskar, framför allt kvinnor, går runt och njuter av sina jobb så har man aldrig varit på en arbetsplats i hela sitt liv. Det är gnäll, sjukskrivningar, hopp mellan jobb och utbildningar.

Ja? Vad annars ska de med män till lol

>Fast vilka universitetsutbildade bidrar mer än t.ex. en lagerarbetare förutom ingenjörer
De flesta högskoleutbildade tjänar mer än en lagerarbetare
> Lärare
Tjänar 40k i snitt
> sjuksköterska
Ofta höginkomsttagare

Du bevisar min poäng åt mig? Om de behöver 3-4 år utbildning och dessutom vill ha bra lön som kommer från skatter så är det väl uppenbart varför vi har höga skatter?

kbry

Du missförstår poängen. Kvinnor, tycker jag, ska få jobba — men i arbeten utan män. Precis som sporter. Det finns bara en liten minoritet av kvinnor som kan (och vill) tävla mot män i en karriär, de flesta vill inte (eller kan).

Det finns många som jobbar inom privat sektor

Brukar ni köra lördagsdejten på förmiddag, eftermiddag eller kväll?

Attached: lördagsdejten.jpg (940x657, 53.69K)

Lördags… dejt?