/norgetråden/

Olympiske vinterleker-utgave
Forrige:

Attached: ol.jpg (1920x1197, 641.26K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=mAwxL03-C2A
twitter.com/SFWRedditGifs

Først for Norge, verdens beste land.

>vær meg
>join med hovedbruker på discord
>den er også assossiert med flere servere
>blant annet servere hvor jeg er nicket med mitt ekte navn (ikke et vanlig navn heller)

alt du trenger er ÉN (1) person som har deg som felles server/venn for å bygge opp et fingeravtrykk av deg. eller via steam-bruker som jeg har linket, og vil gjerne beholde linken forøvrig.

nevermind at du ikke har gjort noe galt, men igjen, alt som skal til er en mongo som gjør noe over kanten og nå er navnet ditt assossiert med det, for alltid.

>hvorfor ville noen bry seg?
>schizo

den er jeg forsåvidt enig i. men aner du hvor lett det er å båtte denne informasjonen? har selv brukt discord api på egen bruker (selvbotting). er vel strengt tatt ikke lov av discord, men gjør det på liten nok skala og ingen bryr seg.

atsjooooo

God ettermiddag.
Jeg hater kvinner.

Attached: 1644920499478.webm (324x500, 2.91M)

Jeg vil ha sex med vaginaen hennes.

>alt som skal til er en mongo som gjør noe over kanten og nå er navnet ditt assossiert med det, for alltid.

Attached: 1643245858160.png (612x526, 326.28K)

Savner ICA.

er dette videoen politiet fant når apetor døde?

Basert, jeg hater også kvinner

men du er en

hvordan er livet i sverigestan?
husker sist jeg var i svinesund så jeg like mye arabisk på reklame osv som svensk

Hatar Sverige. Jag studerar till läkare vilket kostar staten 2 000 000 SEK för hela utbildningen. Sedan drar jag till Norge och arbetar för att inte betala en enda krona skatt till horstaten.

>husker sist jeg var i svinesund så jeg like mye arabisk på reklame osv som svensk
seriøst? hvor hen?

Jeg elsker kvinner

Attached: 1631814809572.webm (1280x720, 2.29M)

>Jag studerar till läkare
kondolerer

basert

>Jag studerar till läkare
Hvorfor?

Uten tvil

Attached: 1632908350975.png (1000x577, 221.82K)

Basert

Attached: KEK.png (1562x1170, 491.34K)

Blir det kleint av meg å studere som 40 åring? Er det bare 20-åringer på universitetene?

ØGH
granka, åsørene og mådjerå er NORSK LEIRE
youtube.com/watch?v=mAwxL03-C2A

ærlig talt så er det litt kleint hvis det er megmeggrad. de fleste oldiser som studerer gjør det for å få bedre lønn. kanskje de har jobbet som tømrere eller snekkere så ønsker de å jobbe på kontor. da blir de ingeniør.
kanskje de har jobbet i regnskap i flere år så vil de få bedre lønn, da studerer de økonom.
det er få eldre som studerer bare for å studere noe.

Men jeg gjør det jo for å få bedre lønn

ja, det er det jeg sier. ikke velg megmeggrad da.

Men audiograf er alt jeg kan bli :(

er flest folk i 20-årene på mitt studie men er noen i 30-40 årene også. er ingen som bryr seg men anbefaler å ta noe som kan bli brukt med din tidligere arbeidserfaring/utdanning. om du virkelig vil så er det bare å kjøre på, er ikke det samme som å ta opp igjen vg3 i en alder av 40.

som nevnte.

hvorfor?

ok :)

Jeg har jo hatt økonomi, markedsføring og systemutvikling etc. på videregående så blir litt rart å gå audiograf. Men men.

Dårlig snitt.

hva med ingeniør. du kunne ikke tenkt deg å bli det?

Gillar biokemi och god möjlighet till bra pengar

Jo, har prøvd på R matte men klarte det ikke.

(Har 4 i P matten)

>Gillar biokemi
Jeg også, men det virker så jævlig å jobbe i helsevesenet.

Man kan jobba på labb eller med forskning om man inte gillar att jobba inom helsevesenet.