Does your country have friends?
Mine doesnt
Does your country have friends?
>Does your country have friends?
Not needed
The Germans have become cunts who will become a minority in their own country and we cannot count on them, and the Vatican has the worst pope in history. Other surrounding countries simply hate us because inferiority complex and because we have the sea and they don’t. Maybe Poland, Slovakia and the Czech Republic. Maybe.
i too.
what? we love you guys.
As they say, molti nemici, molto onore
we are frens
Based
We made a club that was so much fun that it eventually became the EU.
So proof once again that outsiders ruin everything.
Your coast would make anyone angry
Most Americans like Mexico just fine
(Pic is from pre-COVID lol, China is probably down there with Russia or even North Korea about now....shit sucks)
you have the army and navy doe
>North Korea at the bottom
Sad for these niggas like you wouldn't believe but I can't say that because my grandmother defected from fuckin' Pyongyany, lol.
Dime provinciano pero me es difícil identificarme culturalmente con otros sudamericanos. Lo peor es que algunos interpretan esto como un rasgo de soberbia
Dime chauvinista y nuevamente, no considero a los sudamericanos salvo individualidades, mejores sociedades que la chilena en aspectos cívicos (y no es que seamos tan buenos)
No me llega a cuajar la integración sudamericana como la pintan los zurdos.
No reconoce lo que históricamente hemos aportado al continente y lo que podemos aportar re-inventarnos nosotros mismos. Sabemos lo que hay que hacer
Creo que la integración no es un invento zurdo, en realidad, lo único que han hecho los zurdos, es malinterpretarla. ven la integración como ser anti-occidental (y eso es anti-progreso)
otros como una causa proindigena, lo respeto, pero los indígenas jamas fueron unidos, es un romanticismo. eran pueblos imperialistas que se comían los unos a los otros. La integración es un invento español y lo hicieron mal.
el IE quiso crear un imperio multicultural,pero fue sin respeto a las etnias (las castas son una aberración, es la antítesis del merito), ellos no llevaron ningún indio ni africano a europa para que experimenten alli primero la cagada que hicieron aquí. Hoy recién los europeos están experimentando en carne propia esto, que debe existir una armonia entre las etnias, sus creencias, espacios para cada una, etc
Dicho esto. creo mas en una integración económica que cultural con otros sudamericanos
Regresaría la visa a todos los sudamericanos, sin importar su color. Solos los tipos con dinero, planes, cumplirían los requisitos y creo que podría haber una integración con ellos. mas sano para todos
sr, cuando teníamos minada la frontera, no teníamos problemas migratorios. Suena feo, pero solo los bolivianos se quejaban y nos acusaban de armamentistas, por impedir mover la cocaína en latinoamerica. Luego de los 80 vino el chipe libre. Eramos el guardián y no lo sabíamos
We'll be your frens, mi amigo.
central europe is the sex region of country relations, if you ignore any memes and shitposts, we trully have one of the best relations in the world and every country here has another country they have a close relationship with. Germany and Austria, Czechia and slovakia, poland and hungary
>Mexico builds a wall on its southern border to reduce human trafficking and illegal drug trade
>US copies them
>Mexico and trannies seethe
Why would I want to be your friend when you won't even respect my border?
Trump didn't build the wall though. It's all cool with Mexico now.
We have literally 0 frens. Nobody likes us. Not even we like ourselves.
You have Belarus and Armenia.
>Mine doesnt
But we have friends ;3