Attached: els-6-castells-més-espectaculars-a-catalunya-3.jpg (1500x1000, 596.22K)
/cat/: edició Castell de Requesens
Luis Johnson
Other urls found in this thread:
ca.wikipedia.org
twitter.com
Chase Davis
Déu meu tenim el nostre propi fil!
Logan Baker
Recordatori de que els noms femenins només son vàlids si provenen de muntanyes o valls: Queralt, Núria i Montserrat, per exemple. Us venen altres a la ment?
Christopher Cruz
are catalonians more or less moored than the rest of spain?
Alexander Evans
Puta Asspanya amics
Leo Ward
we're dark because we're in the med coast. However moored a part of spain was doesn't really reflect on the skin colour of the average person.
Landon Cooper
same moored, we are deep meds
Chase Sanchez
we are both moored and French-like, bc we are on the Med but also in the North bordering France.
Thomas Jones
Recordatori de que torre negra ha passat a ser propietat de l'ajuntament de Sant Cugat. Vgh... imagineu viure-hi...
Hudson Williams
xd per què agafes una foto així de fosca? som variats, des de gent que sembla jueva fins d'altres que tenen pinta de germànics. El català mig és iber, simple as.
Ayden Bennett
calla tros de meuca farcida de merda, sóc hom morisc i català
Adrian Hill
Putes sarraïns!!!!
Elijah Ortiz
imaginar cardar amb una naia que es digui Queralt leeel. No ho sé, si tinc una filla li diré Pedraforca o Bastiments.
Ryder Myers
Mashallah, germà
Cooper Smith
Algú d'aquí és usuari de Racó Català? És el nostre safe space a la xarxa, jo hi vaig entrar fa poc i és força comfy sincerament.
Nathaniel Gomez
Bastiments està força basat. Queralts no en conec cap, m'ho ha recordat la noia que ha guanyat una plata als olimpics.
Només hi he entrat quan el google me l'ha recomanat per alguna pregunta. És actiu?
Dominic Adams
Garrotxa és un nom basc?
Adam Ward
Barcelona was founded by the father of Anibal Barca > Tunisian.
Parker Fisher
ca.wikipedia.org
aquí no hi figura
Bentley Lopez
>És actiu?
És força actiu, ara mateix estic mirant la última activitat i pots veure que hi ha 13 fils que han rebut activitat en les últimes 2 hores, hi ha força varietat de temes tot i que sovint és massa autorreferencial, amb molts fils parlant sobre independència, el català, etc.
Julian Cooper
nice, he faré un cop d'ull algun dia.