Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

old.reddit.com/r/Cringetopia/comments/snbxs3/female_tiktoker_in_pakistan_molested_by_hundreds/
youtu.be/mQakZce3GhQ?t=94
youtube.com/watch?v=HA75zd5eE-w
twitter.com/NSFWRedditGif

want dick so bad

Ni vet väl att kvinnor och minoriteter är också människor med känslor och unika tankar, känns ibland som att ni har riktigt taskig syn på alla som inte är vita heterosexuella män.

efter middag runken

Tror det när jag ser det

Trodde kneget skulle vara roligare än högskola lmao även om jag vill ha barn kommer jag ändå aldrig få det pga brist på partner

Suedi…

Attached: AEB14319-62A5-4862-B6F1-1972FEFE1C22.jpg (750x1257, 284.64K)

Dubbelbrev för fuck negerreglerna
>i skolmatsalen
>det är köttbullar och potatismos
>jajäklarvadgott.gif
>"ta max 6 st köttbullar"
>skiter i varningen och tar 13 st.
Ägd jävla neger mat tant jävla hora

Attached: 0d0.jpg (1195x1367, 173.48K)

först för att suga på tuttar

Attached: 1643286566297.jpg (750x750, 199.36K)

kys faggot

Kvinnor är inte människor

Attached: horor båh.webm (1280x720, 2.8M)

Hur får jag en sån fv

Kek, dudes.
But now stop trolling and speak normal

Varför trodde du jobb skulle vara "roligt"?

va?

Man får träffa folk och man får pengar plus ångesten borde ju försvinna med åldern

kingen

Kvinnor är vidriga bajshoror man ska slå ihjäl

Attached: 1616235404419.webm (640x360, 2.58M)

>ångesten borde ju försvinna med åldern

Attached: 1627399240182.jpg (1011x1354, 134.39K)

Svedska is just a daialekt of Englska
Lök at me I späk Svedska!

old.reddit.com/r/Cringetopia/comments/snbxs3/female_tiktoker_in_pakistan_molested_by_hundreds/
Fyfan

tror vännerna är på väg att skära av mig

Har säker information om att pilbågsanon har judiskt blod. Visste att det var något lurt med honom

Vad hände med matsötnosen? Brevar han ännu?

vadå lök

Et voilà. Porchetta, serverad med potatismos gjord med vitlök och spenat, samt en lätt och frisk coleslaw, också grönsakerna som tillagades med köttet.
Blev riktigt gott, värt varje timme väntat.

Attached: 4E52A3B1-CBA5-4562-A86F-5BB9AADFB1E8.jpg (1200x2208, 512.24K)

Det enda som har hänt över tid är att jobbet blir så enkelt (även som högre utbildad) att man går på autopilot och räknar ner timmarna. Man tittar på klockan ibland och inser hur segt det går. Ibland tittar jag t.o.m. på sekundräknaren och tänker att mitt liv tickar iväg en sekund i taget. Man har träffat kollegorna så mycket att man inte har någonting att prata om mer än att gnälla över jobbet.

schizus... varför

ylgarv
synd att de inte dödade henne

Varken matbögen eller pilbögen har nämnts på flera timmar. Sen kommer dessa 2 breven sekunder emellan. Hmmm ja inte alls suspekt din jävla bög

var trycker jag för att avprenumerera på din cptråkiga blogg
seriöst vem frågade om ditt 100% vardagliga svenssonliv INGEN bryr sig. Och ändå gör du inte bara 1 brev utan flera precis som att någon sitter och väntar ivrigt på nästa

Det här är väl sliddjurs fantasi? Varför klagar horan?

Ser riktigt gott ut kingen

har med vaccinen att göra, jag sa att jag aldrig tänker ta tredje sprutan och det har varit weird sen dess, de planerar resor utan mig etc

varför pratar morsan med katterna som om de vore människor

du är säkert en trevlig människa

gillade hans brev

Smakligt! Ett proffstips: använd en potatisskalare för att få till bättre strimlor till din kålslav, går snabbt och resultatet blir bättre.

*fiser i din fejja* :)

>potatismos
är du agda 92 utan tänder eller pelle 5 år?

M…en ångesten försvinner väl iallafall eller hur? Och nu med hemarbete kan du ju ta en ledig dag om du fixar allt jobb i tid!
Hoppas du skämtar

Tror snarare det var för att det var för äckligt.

Känns som något vänner borde kunna skämta om utan att de blir riktiga spänningar, hur vet du äns att de planerar resor utan dig?

>tittar på SVT-flyktingkramarprogram med androgyn berättarrösten om flyktingar som får en gräddfil in i svensk finkultur
>alla gör sitt bästa: regisserar teater, spelar piano, lär sig svenska; men har för mycket att bearbeta efter krigets förföljelser och misär för att bli accepterade av den svenska kultureliten
>de får iallafall stanna för att svarva kebab och föda ungar
Slutet gott, allting gott!

matkingen

böla mer lol

Man är inte förvånad att ni blev incels

>äns

Attached: blatte.jpg (225x225, 6.28K)

Du bidrar inget till tråden med din negativitet. Hans brev är 100x bättre än ditt, jävla gnälltönt.

Social ångest blev till existentiell ångest. Har ingen möjlighet att jobba hemifrån. Så jag måste vara på jobbet och i princip räkna ner timmarna. Föräldrarna säger att "det är så för alla" så jag tiger och tar ut mina 30-33k efter skatt, käkar antidepp och har noll framtidsplaner.

Blattar be lajk:
>Vill du inte ha? Antar att det är för spicy för dig.

Attached: 1641250860724.png (900x760, 878.42K)

Du kommer efter sliddjur bögfjollan

Tråden har oironiskt blivit en schizofrens version av ansiktsboken. Personligheter som baseras på maten de brevar dagligen, fast med lite mer rasism

Det frågar jag mig också fast medsvarande trådbrevare istället.

Okej.

Tack, kan instämma.

Jo jo, jag vet. Men ska för att få mer textur, allt annat var väldigt mjukt så ville ha något man kunde verkligen bita i.

Haha vad hände med bilden pysen?

De har en riktigt bra lön speciellt om ditt jobb inte är så stressigt se till att åka på några roliga resor per år och unna dig med vardagslyx

Attached: 1644280687092.jpg (522x398, 57.49K)

>suedi sitter fortfarande och sjuder över mitt brev

Mums!

Attached: 20220106_161439_compress75.jpg (4032x3024, 2.77M)

Har varit förkyld i 3 FUCKING MÅNADER

JAG ORKAR INTE MER JÄVLA SKITHORLIV

ylva på ndt

Aldrig ätit blattemat som är ”spicy” men jag har sett blattar som nästan har dött på indiska restauranger pga hettar, är ”spicy” deras sätt att kåpa när svennar inte gillar deras mat

Mannen du är suedi. Du pratar bokstavligen svenska dagligen

det är bara ångest och stress
meditera och sov fler timmar

sv-ho råd jag vet men tror det stämmer på dig

Kanalen har alltid varit en anonym schizo-version av ansiktsboken, ville bara dela något kul jag gjorde med er.

Vad för jobb och lön innan skatt? Jag trodde att alla kontorsknegare fick jobba hemma någon dag per vecka

Nä, jag sparar pengarna ifall jag säger upp mig en dag eller blir av med jobbet så kan jag ta det lugnt ett par år.

Araber äter inte stark mat

Finländare är de riktiga svenskarna

d1a

vilka är sveriges finaste byggnader?

Attached: Edsberg_Sollentuna_2014b.jpg (1280x907, 301.2K)

Sant.

Nej jag har ständigt ont i halsen/huvudvärk eller feber

Det tar aldrig slut

Helt rätt

Baserad incelsparare men man kan väl incelspara och åka på någon billig resa per år ändå för att bryta monotonin

ironiskt detta

pov du är en serbisk krigsfånge som precis vaknat upp ur en tortyrkoma

Slavar bort hela mitt liv på jobbet och kåpar det med antidepp tills jag inte orkar och tar livet av mig o mina besparingar går till staten

Gud hur roligt livet blev

Attached: 1644342245252.jpg (901x924, 358.19K)

Nordiska museet och Drottningholms slott är riktigt fina

Blattar dränker maten med kryddor för att täcka smaken av härsket kött eftersom de lämnade köttet ute i hettan förr i tiden.
Vi civiliserade människor kunde istället förvara maten korrekt och det räckte med salt.

Jobbar inte på kontor.

Tycker bara resor är för dyrt och inte värt det. Föredrar vanlig ledighet hemma som dessutom är mycket billigare.

köp btc

Exet har haft två nya förhållanden sedan mig medan jag har haft 0

Varför hoppar tjejer från kille till kille?

Attached: AF163163-6C41-42CE-AB10-52BE3AE00FC6.gif (128x128, 94.75K)

HALLÅ! NU TYCKER JAG ATT VI GEMENSAMT I DENNA TRÅD TAR OCH SJUNGER 'WI SHALL OVERKAM'!

youtu.be/mQakZce3GhQ?t=94

>Vi civiliserade människor kunde istället förvara maten korrekt och det räckte med salt.
Vi förvarade maten i fucking salt

Gillar detta, förstår ingenting men det känns bra att lyssna på. Du kanske med gillar det, hoppeligen
youtube.com/watch?v=HA75zd5eE-w

Kvinnor är vidriga horor som aldrig blir nöjda helt enkelt

Jobbar du inom vården eller något

råkade bli full

Attached: 1641300741096.png (813x759, 1.12M)

>Man lyckas inte hitta ny tjej medans tjej hittar ny man
>Det är kvinnorna det är fel på
Bra syn ni har på livet lol.

Attached: 1643488809706.webm (1280x720, 2.91M)

Jag kommer aldrig ha ett ex för jag kommer aldrig få en partner

Ja

Attached: 1644342526392.png (506x1438, 239.36K)

Skulle inte ha tagit vaxxet chuddus.

Ja? Självklart är det något konstigt med tjejen om hon hoppar runt i grenverket som en apa, från gren till gren

Var inte orolig user, jag kan få dig på bättre humör
DA DA DE DA DO DA DA DE DE DA DA DO

Attached: 1640031621913.gif (288x269, 746.63K)