/NEDERDRAAD/

Anime uitgave

Attached: 1f515fba16c8ef4725da0295d3b98cd7.jpg (800x500, 35.37K)

1e voor belgie is een kankerland

tweede voor de boss bitchesss

Attached: tumblr_o6vyuyRLus1vs8f42o1_1280.jpg (1080x1310, 138.4K)

boss bitch in je broekje baffen

hoe vinger je je zelf met zulke nagels man

met een vibrator zeker?

die zijn er alleen voor om mee te dilateren

Doe je af voor je gaat vingeren

>dilateren
moest ff opzoeken wat dat betekende en kom dit tegen

>Dilator set voor transgender / transvrouw / transseksueel
ieuwwwwwwwwwwl

Attached: dilator.jpg (2618x2109, 2.5M)

DIT IS BELGIË DIT IS BRUSSEL

Attached: 652FA322-18FB-4CCA-8833-DFA77B4EC36D.jpg (4032x2838, 3.46M)

nieuw op het internet?

ja is een terras

die neger is zo zwart je ziet zijn ogen gewoon niet
zo herken je brussel ja

Zit stampvol met muziek, als ik niet moe was zou ik meedoen

Attached: 1C62B9F7-6536-4FBB-8A7A-96E5AD7B14B4.jpg (4032x2865, 1.41M)

ja gisteren geboren

Ik ben een volwassen man die een aantal traumatische ervaringen achter de rug heeft die me zo'n hartzeer bezorgen in die mate dat ik nooit dacht dat men ooit zoveel pijn en verdriet zou kunnen ervaren in het leven. Herstellen zal ik nooit, vergeten ook niet, maar de tijd zal wel iets gladplooien hopelijk. Momenteel ben ik al maanden in staat om op elk moment van de dag in een bolletje te kruipen en luidop te huilen, maar ik spreek er niet over, ik houd een facade op. Ook hier wil ik het niet delen omdat ik eerlijk gezegd niet om kan met de mogelijke gemene antwoorden.
Kent iemand dit gevoel? Kent iemand hier zo'n pijn? Ik bedoel geen tienerlijke liefdesbreuk, maar zulke pijn, spijt en verdriet dat je niet weet of dat je ooit weer de normale wordt.

ja hier ook (gent)

moet kunnen

Ben te moe voor mondaine activiteiten

ging smiddags kaka doen en liet mijn vd savonds mijn poepenholleke likken

je zou maar in de vrieskou op een ijskoud stalen stoeltje zitten om een overpriced biertje te drinken

maar wie vroeg eigenlijk

amai zenne klinkt als een gevalletje bitchboy depressie
kijk naar het model van maslow en analyseer bij welk gebied het bij jou mis gaat, mits je niet aan alle voorwaarden voldoet stagneren mensen in het leven omdat je bezig bent met het proberen het vervullen van de basisbehoeften ipv een carriere bouwen

gemene dingen krijg je hier sowieso te horen, het is aan jou om te bepalen of je je laat beïnvloeden. doe je dat wel, dan ben je een bitchboy. paal gewoon je shit hier, je bent toch anoniem
hoe zit het met je voeding en levensstijl eigenlijk? testosterone en dopaminetekort zorgen voor dit soort rotgevoelens. let op je voeding, eet onironisch gezond want dit maken geluksstoffen aan en hetzelfde geldt ook voor sporten.

beter dan hier zijn

je hebt een lief lief lief vriendinnetje nodig dat clingy is en je vaak knuffels geeft

De mensen maken het warm

Ik kan echt niet tegen de PCR test. Moet ik mijn neushaar scheren? Meerdere keren gehad dat ik automatisch mijn hoofd weg trek als die stok in mijn neus komt

ja maar voelt echt raar om op zo'n pre-heated stoel te zitten

Het is niet eens koud buiten

Lekker warm binnen

Attached: 7364675A-96F9-4260-AF41-F91C9AF09948.jpg (1242x2208, 544.1K)

Winters bestaan niet meer voortaan

>Habla espanol??
Krijg deze ten minst 1x/week

^^nooit gebeurt^^

^^janette^^

Net een dronken man vroeg me instructies lol, heb het uitgelegd met handen

>heb het uitgelegd met handen
zal volgende keer je instructies vragen hoe je aftrekt

Heb het snel uitgelegd want je weet nooit met zo’n type

altijd doorwandelen en doen alsof je de dronken man niet hebt gehoord

bij mij mag je alle tijd nemen

>HEEEEEEEE!!!!!!!!!! BEN JE DOOF OFZO?????
werkt niet

Mijn vriendin en ik hebben gekozen voor een abortus om redenen die mijn inziens tot op een zekere hoogte begrijpbaar waren op dat bepaalde moment in mijn leven, maar ik heb er elke dag spijt van, ik moet elke dag huilen en heb geen plezier meer in het leven. Elke seconde van mijn leven sta ik op het punt om te wenen, zou ik op een brug staan ik de kans groot dat ik mezelf ervan af gooi, als ik met de auto rijd duw ik het gaspedaal in. Ik hoop dat als ik mijn kindje ooit tegenkom in de hemel dat het me vergeeft. Het was een vergissing, maar ik heb de keuze gemaakt en ik koos niet voor het leven, en met die keuze moet ik nu eenmaal leren omgaan. Het is moeilijk want ik kan het er nooit met iemand over hebben en het eet me op vanbinnen.