/NEDERDRAAD/

Huizenmarkt uitgave

Attached: houspe.jpg (1283x2560, 241.26K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=WAfmzQKMbSk
m.youtube.com/watch?v=kikZj1rnZus
twitter.com/SFWRedditVideos

Ik herhaal dat alles politiek is en door bepaalde industrieën geregeerd wordt

Is that your opinion or the general mood? Didn't you close your borders with the rest of the EU like a fortnight ago?

omdat het uiteindelijk om geld draait, politiek is een middel om geld te beheren, spenderen. Maar op het einde van de dag draait het om geld.

>dvw nog steeds geen eigen woning
Jongens, hoe doe je dit?
Ik verdien niet zo veel maar ik weet ook niet waar ik zoeken moet.
Wil best huren, aangezien kopen geen optie is tegenwoordig.

Geen zorgen user, zal zelf even online kijken.
Heb nu Ocean maar wil ook het origineel, heb hier 80 euro voor betaald lol.

Attached: IMG_20220201_165154_1.jpg (1867x2220, 373.15K)

dit is echt een kankermongool dit

Gekwetst worden is toch niet zo erg? Mensen doen alsof het iets vreselijks is maar ik ben in mijn jeugd zo vaak gekwetst. Daar leer je mee omgaan naarmate je ouder wordt.

Wheejo ik kreeg eerst brieven van
centraal bureau voor de statistiek dat ze onderzoek doen over jongeren en willen dat ik hun vragen beantwoord.
Ik neger ze en de volgende dag staat iemand van de cbs bij mijn voordeur en heb hem beloofd dat ik morgen zijn vragen ga beantwoorden waneer hij mij belt.

Belgen hebben jullie ook zo agressief bureaucraten?

>Jongens, hoe doe je dit?
Kraken.

Geld is de leverage, politiek is degene die het gebruikt

gebaseerde parfumanon

>wil erover discusiëren
>beledigd mij 7 keer zonder argument te geven
ja man zeg je standpunt dan

ik discussieer niet met commies ik stuur ze naar satan

Wordt homo en neem een vriendje zodat je samen lekker veel geld binnen kan halen.

kleine tip: parfum spuiten gaat je geen seks opleveren

conclussie, ik heb gelijk dank u

kraken is voor daklozen en junkies ze stinken allemaal naar poep

Kijk naar de privatisering van ziekenhuizen en universiteiten in de VS, het gaat niet alleen om geld maar echt een monopolie van prijzen krijgen en op het volk drukken, er is geen concurrentie mogelijk meer en het zijn maar een handjevol mensen die ervan kunnen profiteren want de staat laat ze doen
Kijk hun universiteit en ziekenhuis fees..

blijf dat vooral geloven je gaat het nooit vatten kankerautist

Heeft deze Belg zijn medicatie niet ingenomen of zo

Ja is gewoon hoe kapitalisme werkt toch, en draait dan toch ook puur om geld? Net zoals een patent van een geneesmiddel opkopen en dat dan x7 de prijs verkopen, is net hetzelfde maar met de ziekenhuizen

youtube.com/watch?v=WAfmzQKMbSk

Danku!
Heb nu ook Carbon gekocht, PLR is de meest onbegrepen parfumlijn ooit naar mijn mening.

Attached: prada-luna-rossa-carbon-eau-de-toilette-100ml.jpg (800x800, 224.73K)

Jah bless hen
m.youtube.com/watch?v=kikZj1rnZus

volgens mij gaat dit om geld niet politiek durrrrrr

ga jij maar over oude mannen en moslims praten op Any Forums zal ik rijk worden ondertussen, zullen zien wie het beste af is binnen 20 jaar

Alle parfum stinkt. Ik moet gelijk kotsen als ik zo'n ondergespoten wijf tegenkom.

Bro zelfs in de kapitalisme heb je wetten en grenzen, deloyale concurrentie is strafbaar in België, een monopolie om je eigen prijzen dicteren lijkt me meer dan alleen "ik ben het best en maak meer dan je" maar "ik ben het best en daarom zal je nooit meer meer verdienen dan ik"

neem je pillen

Er moet wel echt iets mis zijn in je kop als je serieuze politieke "discussies" gaat voeren hier

kanker op naar Any Forums dan kankermongooltje

Omdat ondergespoten vrouwen (hihi) vieze luchtjes kopen bij de Action, dan stink je een uur in de wind.

Attached: 1641135608962.jpg (1080x1080, 149.55K)

Ben onironisch serieus, er is een grens aan kapitalisme en het ligt aan soevereiniteit van land, institutie en persoon

ja zit ik al

Attached: file.png (409x68, 7.26K)

KANKER AUTIST DOOD JEZELF THEORIEKEK

Oké maar wie vroeg?

Anders zou België bestuurd worden door buitenlandse multinationals(is al een beetje het geval maar niet overal)

kan gewoon gelobbied worden

GEEEEEEEEEEUUUUUUUUWWWWW

saaie nerd talk

Op 1 dag zullen jullie kindjes begrijpen dat de wereld ingewikkelder is dan het lijkt, een conglomeraat van tegenstrijdige interessen en verwanten..

Ik vind Axe stiekem wel lekker ruiken eigenlijk. De geur voelt wel nostalgisch op een of andere manier.

niet gelezen homo

Dat zou echt triest zijn volgens me, maar dat is mijn opinie

Er is ook eentje die ruikt naar leer & koekjes of zo. Best kino.

Val je toevallig op 12 jarige jongetjes?

Attached: 1641489987004.jpg (1148x1703, 175.19K)

Heel leuk ga nu maar weer frietekes bakken en bier brouwen.

Ik bedoel ik heb zelf geen interesse in politiek maar als commerciële mens is het onvermijdbaar

van axe krijg je balkanker en je stinkt naar vmbo

DEN UYL IS IN DEN OLIE, IN DEN OLIE IS DEN UYL
DEN UYL IS IN DEN OLIE, IN DEN OLIE IS DEN UYL
KOEKKOEK KOEKKOEK
KOEKKOEK KOEKKOEK
JA JOOP MOET IN DEN HOEK
KOEKKOEK KOEKKOEK
KOEKKOEK KOEKKOEK
JA JOOP KRIJGT VOOR Z′N BROEK

koekoek

Misschien doet het me wel denken aan toen ik zelf 12 was. Niet dat dat een goede tijd was maar toch is het nostalgisch.

KAMERAAD WAAROM DOE JE ALS VIEZE JOOD
PAK JE AAN DAN MOET JE NAAR FYSIO

Volgens mij ben je een beetje aan het projecteren nu, K3.