Sverigetråden - pissbullens upplagan

Attached: 1643140099055.png (620x519, 399.84K)

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/gif/1643559079493.webm
bitchute.com/video/ciENwLMa2eka/
twitter.com/SFWRedditGifs

først

jag har jesus i mitt hjärta och oden i mitt blod

Bitcoin address en för att städa mitt entreprenörskap

bc1qu7hvkezfmr4j0js5jsum2jeup8gtkg9z8kcghk

hvis entrepentørskapet ditt ligger i tigging så har jeg ikke så stor tro på det

Jag är nordens smartaste entreprenör

Hur kan det finnas överklassområden i Sverige? Saltsjöbaden, Täby, Danderyd och allt vad det nu heter. Kostar motsvarande drygt 5 miljoner kronor att köpa uppehållstillstånd i USA vilket lär vara fickpengar för överklassen, och annars så finns det långt billigare lösningar inom EU.

de vill inte behöva ha att göra med n*grer, it*lienare, eller andra svartmuskiga sörlänningar och är villiga att skatta därefter

systemet raserar dock även för dessa

Sverige är ett skatteparadis för rika svin.

Vadå skulle USA vara bättre att bo i eller? Om du blev skitrik i sverige så är det inte särskilt logiskt att sälja ditt företag/ säga upp ditt chefjobb i sverige för att ha en osäker ekonomiskt framtid i USA. Flytta till länder med låg skatt är bara för dom som redan tjänat sina pengar och inte vill tjäna mer, som fotbollspelare som pensionerat eller entreprenörer som redan sålt sina bolag för mångmiljon belopp och pensionerat sig på det viset.

lol nej momsen i sig är nog för att övertyga alla sansade att söka en mindre kommunistisk omnejd

ska utvandra omgående åt helvete med detta landed

Sanningen är som en katte lejon bara släpp lös den och den kommer skydda sig själv
i.4cdn.org/gif/1643559079493.webm

Attached: galen katte.gif (452x498, 3.35M)

Attached: arlanda.png (1911x1003, 3.51M)

Attached: 1632802037335.png (301x316, 192.39K)

du behöver pv!!!

varför?

>Täby
>överklassområdet
???

fråga någon i saltsjöbaden vad de jobbar som
>öhm affärer flytta kapital hehe
dvs de äger företag där de plockar ut all vinst medans arbetarna skapar produkten

bitchute.com/video/ciENwLMa2eka/

Fattar inte varför nassar hela tiden cirkelrunkar överklassfamiljer och samtidigt sjuder de över dem

klassiker

krinschbrev
detta

nazism är en motbjudande vänsterideologi som level upp till sitt namn