/sauna/

Matkapainos

Attached: 1641443567120.jpg (1650x1471, 580.26K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/HF5uAFpavKk
youtu.be/n4E4kjQIw6M
youtu.be/vjVkXlxsO8Q
streamable.com/2lmmvw
youtube.com/playlist?list=PLBZ79FO8dE7ZxbeEk3HGX9imiVd_b5YYX
pixelastic.github.io/pokemonorbigdata/
twitter.com/SFWRedditGifs

juna ompi saapuna ja tampuriinit soivat

Attached: IMG_20220130_091007.jpg (2080x1560, 337.74K)

patkamainos

geneerinen animepainos niinpä tietenkin

Mitä lintukingille tapahtui?

toimiiko lyrika

mukavata pehmeää oloa toivottavasti en putoa ovesta

Attached: 322109001054.jpg (352x500, 36.94K)

tuo kuva voisi hyvinkin olla euroopasta

Lienee kuvapannoitettu.

skotlannin ylängöt..

Attached: IMG_20220130_081825.jpg (2080x1560, 534.16K)

En mää lyricasta tiedä, mulla on käytössä brintellix ja voxra. Ja kalja sekä konjakki tällä hetkellä.

vittu sä oot nyymi tyhmä oot niin vitun tyhmä paska

heittääkö tasapaino?

>Matkapainos
jatketaan matkasta, matkasuunitelmasta
ollaan läpen uupuneita taikamatkasta
meitsi metsässä vemputtaa yötä päivää, jo vain
kalun varteen kuluman sain
sain naida kymmentä muijaa, fantasioissain
se on tosi syvältä
ei edes nussiminen tunnu kokopäiväisen vemputuksen jälkeen hyvältä
tää biisi vitun kertoo metsässä vemputuksest
mut mul meni ohi aiheen
nyt kotiin kai meen, en tiedä
voi vittu sekoitan rommitotin laimeen

joo kiva juttu mutta puhuin reissunyymin lyrikakokeiluista

varovasti nyt

Attached: IMG_20220130_092537.jpg (2080x1560, 581K)

Kynnet lakattu ja alus- ja päällyslakkaa myös laitettu!

Attached: 1641769966776.webm (1280x618, 969.01K)

rip reissunyymi lyricapäissään putosi junaraiteille ja kuoli pois

>suomalainen
>valkoinen

Oon joskus kirjoittanut tarinaa, jossa lihaksikas bodarityttö lentää Afrikassa taisteluhelikopterilla ja ampuu äärimuslimeja.

moi nyymi

oon ite puoliryssä mutta en jää siitä siitä täällä kovin usein kiinni

ylispolpsykoosisepari paikal?

Ei vittu en vieläkään voi uskoa että perunat kuoli

hyvinpä ruskettaa,,

Attached: IMG_20220130_093623.jpg (2080x1560, 248.66K)

missä isi on tällä hetkellä

läksi delhistä kotiin pari viikkoa sitten kun alkoi voida huonosti

Laskeskelin aikanaan että olen 3/4 karjalainen ja kyseinen maantieteellinen alue, jolta perimästäni on 2/4, on ollut nyt suunnilleen vuosisadan Venäjän/Venäjän Sosialististen Neuvostotasavaltojen/Neuvostoliiton/Venäjän alaisuudessa, joten tiedä sitten mikä n meikäläisen nykyinen perimä. Kenties persujen etnonationalistinen siipi mua hylkisi, vaikka suku on muuten siurolaista sukua. Skitsofreeninen yhdistelmä, punakapinallista ja kulakkia sukujuuriltani. + AIKA KOVA KÄNNI PÄÄLLÄ. kUTEN TÄLLAISELE SEKASIKIÖLLE sopii

Pitää huomenna putsailla...

Attached: 16435161886884321465508825707639.jpg (2976x3968, 1.73M)

Miksi et putsaa nyt?

iik apua kello on jo kuusi ja sunnuntai
helpompi putsailla kun on kunnolla kuivunut kynsiin, toi lähtee ihosta helpolla mutta kynnestä ei niin helpolla

Attached: 1623273128799.jpg (1280x720, 227.6K)

niin no joo periaatteessa onhan tuo karjalan kohtalo sinänsä vähän erikoinen, mutta olen ymmärtänyt että jos otat DNA-testin ja olet joku nykyinen karjalanryssä vaikkapa, niin se heittää siihen testiin sen karjalaisuuden nimikkeellä "finnish" kuitenkin. sen takia venäjällä aika moni saakin tota suomiperimää DNA-testeissä. itteäkin kyllä kiinnostas tietää mistä oma perimä loppupeleissä koostuu. voithan ottaa elämäntehtäväksesi uhriutumisen ja syyllistämisen karjalaisten kohtalosta, jos olet noinkin paljon karjalainen.

+ AIKA KOVA KÄNNI PÄÄLLÄ. kUTEN TÄLLAISELE SEKASIKIÖLLE sopii
reps

158942989
sun pitää huomenna tappaa ihtes

en haluaisi olla venäläinen jos totta puhutaan

en oo

kiva juttu en kyllä ite muista saaneeni valintamahdollisuutta asiaan, mutta en minä juuriani vihaa

kamalasti sanottu ja oon herkkä poika että varo sanojasi

Attached: 1623970255741.jpg (480x480, 45.1K)

ihan kuule ansaitusti sait haukut mieti ens kerralla mitä postaat

Täytyy myöntää, että perimän ulkopuolella karjalaisuutta on aika vähän allekirjoittaneessa, lukuunottamatta osaa isovanhemmista. Itse olen jotain ihan muuta paikkakuntaa edustava ja identifioituva, mutta osaltaan huvittaa karjalaisuuteen kansanperinteessä indentifioituvien puoleenpiirteiden olemassaolo sekä puute, yhdistettynä nykyiseen peri,ään sekä paikallisessa, yhteiskuntaluokkaisessa ett taloudellisessa kontekstissa. Kunnollinen Suomen 1900-luvun historian, sekä väestöpoliittisen, yhteiskunnallisen että ideologis- että käytännön biologisen hedelmöitysprossis tulos olen. Josta olen hyvin kiitollinen. Kaikenlaista näkökulmaa olen saanut äidinmaidossa, kuten myös sukulaisuussuhteeni kautta.
En nyt ymmärrä uhriutumiseen liittyvää kommenttiasi, sillä itseni hyvin tiiviisti ymmärrän suomalaiseen, vuodesta 1918 asti kehittyneeseen maahaan, jossa oma sukuni + kulttuurinen perimä - lukuunottamatta eurooppalaista, sosialistiseen ideologiaan perustuvaa työväenaatettta- lukuunottamatta on saanut kasvaa. Käytännän työtätekevän sukujuuren parissa. Ruumiillista työtä on kaikki sukupolvet minua ennen tehneet, kuin pellolla sekä tehtaissa.

mietin sua ens kerralla kun postaan
nih

ei järki normon päätä pakota

Attached: IMG_20220130_095551.jpg (2080x1560, 202.27K)

komistus mies

Attached: 1617045644325.jpg (556x766, 77.83K)

niin mikä sun päätä ei pakota? häh

uusinta tomb raiderii pelatessa joudun jatkuvasti pysähtyä tuijottelee kuinka helvetin hyvän näkönen pimu lara on tässä

muuten tää peli on aika keskinkertainen uncharted kopio mutta laran seksivau kroppa kannattelee

Attached: img.jpg (2306x1342, 353.03K)

tarkotin vitsillä näitä twitteruhriutuja saamelaisia/karjalaisia jotka ovat todellisuudessa jotain varttikarjalaisia
itse asiassa velipuoleni äiti on karjalainen ja sen puolen suku karjalan evakkoja (vitsailen aina siitä että se on täysiryssä) ja piirteiltään hyvin tumma ja niin myös on veljenikin
ainakin itsestäni tuntuu siltä että karjalaisista ja heidän kulttuuristaan ei olla puhuttu tarpeeksi, tai en ainakaan usko että omissa piireissäni jengi tietää paljoa paskaakaan karjalaisista

tapa ihtes

huumepäissäs salakuvaat ihmisiä

komea naama mutta sen pilaa toi hupaisa normo ananastukka

itekin katoin että näytti ihan komeelta mieheltä

en oo homo mutta on aika miehinen mies

siis ihan elokuvallisen komea mies...

Attached: 1635199802812.png (217x560, 176.86K)

sexo

reissunyymi otahan meiän iloks tosta miehestä uutta kuvaa

Reissunyymi voitko mennä jutteleen tolle miehelle?

Attached: 1618028439096.jpg (245x280, 30.36K)

tää vois kysyy että mistä on kotosin

Toi ulkona roikkuva ukko kahtoo 100% varmuudella joka ilta moeanimee.

voitko hakata pääs paskaksi keilapallolla?

myönnän kaiken,istuskelen tässä auringonpaisteessa ja kuuntelen anime rallatuksia
en minä osaa puhua ihmisille eikä kyllä kiinnostakkaan normot

Attached: haha-hehe.gif (400x272, 957.46K)

youtu.be/HF5uAFpavKk

kerrankin täällä saa lukea hyviä ideoita kaiken paskan keskellä.

Onhan se perime ja identiteettio omalla tavallaan hauskassa ristiriidassa, vaikka itse olen 1800- ja 1900-luvun alun 3/4 karjalainen, oma identiteettti on vahvisti sitoutunut siihen 2/4 hämeenseen ja 1/4 pirkanmaalaisuuteen ja ja jotain 3/4 työväenluokkaan. Työtä on tehty ja sitä tehdään, oli se sitten pellolla, tehtaassa ja jossain muualla.

>vitun normot vittu ei vitun normot saatana
-reissunormo lauetessaan huumepäissään naispuolisen henkilön sisään

*Pledge of a Enma/Demon* soi. On se Yakuza kova paskaa. Vuosien 2019-2020 välillä tuotta minulle suurta huvia ja musiikkinsa puolesta taustamusiikkia punttisalille.

itellä soi tää puntilla
youtu.be/n4E4kjQIw6M

vihaan itseäni, olen paskaa

olette hieno mies

vielä on kaljaa nyymit

hyvä jos on itsehän vain setteilen enkä ryypiskellyt

Sain lopultakin aikseks lukea K-on mangot aika monta vuotta ostamisesta, joko en muista siitä animaatiosta enää mitään tai sit 90% tapahtumista oli anime originaaleja.

youtu.be/vjVkXlxsO8Q
tää on oikeasti vitun kova biisi

Ohhoh, nyton hyvä musiikkimaku anonyymillä. Dance of the Deadia on itsekin tullut kuunneltua viimeiset kolmisen vuotta. Kovaa paskaa, todellakin. Tänä "uusitretroaallon" parhaimmistoa, Perturbaattorin kanssa.

katon taas kolmatta tuntia atomic shrimppiä mulla on ongelma

juuh elikkäs olin liian laiska ottaakseni leipävärkit esiin niin tein seuraavasti:
>otin pari siivua meetvurstia
>otin pari siivua juustoa
>rullasin meetvurstisiivut ja käärin ne juustosiivuihin
hyvää sormisyötävää, saa kritisoida ja tiuskia

Voisi itsekin moista mutustella. Leipä - joka on kaapissa - on mennyt pari päivää sitten vanhaksi. Onneksi proteniinipohjaiset päällysteet on vielä hyvä. Voisi juustoa ja rosvopaistia mutustella, tasoittamassa vilja- ja rypälehumalaa kunnes kaupat rupeavat käymistuotteita myymään. Sitten haetaan juomaa ja pakastepitsaa.

Söin aivan jumalattoman kasan ruokaa ja meinaa maha haljeta lol apua. Noh, jälkkäriksi aamupala-es kyllä sinne vielä mahtuu.

itte söin jäätelöä vitusti ja nyt on kunnon pierumaratoonit täällä

unohit leivät nyymi

perärööri laulaa semmosta vauhtia ja mahaa särkee vitusti ton jäätelön jälkeen
onkohan mulla joku laktoosi intoleranssi tai voiko semmonen tulla myöhemmällä iällä kun tää on vasta alkanut myöhemmällä iällä

>Laktoosi-intoleranssi kehittyy yleensä kouluiässä, mutta se saattaa kehittyä vasta aikuisenakin.
hyvä elämä... VITTU

Mitä jäätelöä? Onneksi en itse kärsi laktoosin aiheuttamasta vatsahäiriöstä, ilmavaivoista ja muusta. Oispa jätskiä.

tai sitten vaan järjetön määrä rasvaa ja sokeria vetää mahan sekaisin niinkuin vois olettaa? joka tapauksessa joku fiksumpi ei varmaan söis jäätelöä jos se koskee mahaan oli syy mikä tahansa.

ben&jerrys mutta en kertonut koska saunan mukaan se on kielletty merkki
ei vaan tuo jäätelö sen aiheutti ja ei normaalisti kyllä sokeri/rasva aiheuta mitään tuollaista ja harvoin edes piereskelen. en käytä maitotuotteita, mutta nyt meni aivan vitun sekasin koko keho tosta jäätelöstä ja harvemmin edes syön jäätelöäkään. vituttaa lähinnä tämmönen, koska olen järkyttynyt.

kuulin äitiltä että isä on muuttanut takas suomeen kun se on ahdistellu siskoa lidlissä. ihan vittu varmana puukotan sen kuoliaaksi jos tulee vastaan.

mikä homma

en uskonut että se olis enää mahollista kusta enempää, mutta youtube otti ja pilas aivan totaalisesti etusivun. nyt etusivun 10 ekaa suositusta on jotain saatanan 'mixejä', eli youtuben generoimia playlistejä musiikkivideoista.

paska isä joka on hakannu mua ja äitiä ja siskoa kun olin pieni ja sen takia on kaikki ahdistushäiriöt ja muut paskavammat nykyisin. muutti ulkomaille ja nyt tullu takas. voi vittu että vituttaa kehtaa näyttää naamaansa täällä rupeen kantamaan puukkoa ton kusipään varalta.

itteäkin aina vituttaa nuo mixitarjoukset ei paljoa kiinnosta

no ei oo omena kauas puusta pudonnu

harmillinen keissi. itelläkin oli hakkaava kusipää faija, mutta se on kuollut ja kuopattu jo.

seuraan sitten lehteä siltä varalta että joku autistinen hikky saa elinkautisen kun yhtäkkiä puukottaa isänsä kuoliaaksi kaupassa

sinänsä tossahan olisi ihan oikeus jopa kyseiseen tekoon eikä kukaan sivullinen viaton joutuisi uhriksi

lain nimessä ei koskaan ole "oikeutta" murhaan jos vastapuoli ei ole myös yrittämässä sillä hetkellä murhaa ja nyymi nyt vaikuttaa tekstinsä perusteella niin epävakaalta hahmolta että ei myöskään oikeussalissa heru paljoa sääliä

no eipä varmaan joo ja tuntuva tuomiohan tommosesta tulisi, mutta ymmärrän halukkuuden kyseiselle teolle. jos omassa isässäni henkiriepu vielä pihisisi, niin olisin itsekin voinut puolitosissani suunnitella kyseistä tekoa.

joo en sitä kiistä siis etten itsekin varmaan haaveilisi samanlaisesta teosta jos olisin samassa tilanteessa ja nyymi siis puhuu totta mutta tommonen suunnitelma on vaan kaikin puolin järjetön, raivon sokaisema ja tyhmä eikä se tule päättymään kenenkään kannalta hyvin

juuh siis samaa mieltä ja en siis oikeesti kannata tommosta tekoa kauheesti, mutta tavallaan kuitenkin ymmärrän kyseisen halun. noi tollaset tunteiden sokaisemat murhat on aina aika huono juttu, koska ei se sitä oloa kuitenkaan sisällä paranna, vaikka niin luulisikin. en tullut itsekään mitenkään onnellisemmaksi kun isä kuoli, vaan päinvastoin. onneksi sentään perin massit.

mulla on täysi oikeus antaa takaisin kaikki se kurjuus mitä mun sosiopaatti isä aiheutti mulle, äitille ja siskolle. viimeksi kun näin sitä olin puolustuskyvytön penikka ja sain turpaan. nyt oon aikuinen ja annan samalla mitalla takaisin.

streamable.com/2lmmvw

päivän juna viteo

Attached: images (3).jpg (225x225, 9.1K)

itteäkin vituttaa ja aiheuttaa halveksuntaa se että aikuinen miesihminen hakannut heikompiaan, mutta lähinnä vaan säälittää tollaset ihmispaskat

Kova äijä.

varo vaaraa!

Attached: IMG_20220130_113415.jpg (3120x4160, 2.25M)

pian saavumma hiljaiselle kukkulalle

Attached: IMG_20220130_115125.jpg (2080x1560, 425K)

onks tää se sama komea mies kun aiemminkin

eiköhän henkilö joka käy huorissa ole itsekin täysi normo

sex

juna ei liiku enää tänne jäimme

Attached: IMG_20220130_115938.jpg (2080x1560, 399.54K)

ei ole ella!

pääsimmä ulos

Attached: IMG_20220130_122836.jpg (4159x2744, 2.93M)

ootko vieläkään tehnyt suunnitelmaa mihinkä meinaat mennä ellasta? on niin vittumainen sijainti

bussilla etelä rannalle 12 tunnin junamatka ilman sänkyä ei maistu nyt

Attached: IMG_20220130_122552.jpg (2080x1560, 728.21K)

Sukkis sunnuntai

Attached: df09065b8915b977cc52674b4e8b5e99.jpg (799x1122, 729.37K)

kartasta katoin että ainakin tie vie etelärannikolle niin ihan hyvä suunnitelma

Ei ole varmaan mitään turhauttavampaa kun joku ohjelma tai peli kaatuu ilman minkäänlaista virhekoodia tai logia. Helvetin hyvä alkaa tutkia missä vika hakemalla "product x freezes and never recovers". Ihan sama jättää googlaamatta.

kylläpä pyörii nyymin päässä kauvanko nämä pregobliinit vaikuttanevat?

Attached: images (36).jpg (465x659, 73.19K)

kohta on helsinki kiinni

Attached: 1633521371910.png (590x1057, 397.08K)

toivottavsti polisit sakottavat näitä pellejä rankasti

ennustan että n. 7-12 henkilöä uskaltautuu paikalle ja ne huutaa siellä jonkun tunnin kunnes poliisi ajaa ne pois

sä kuljeskelet ton näkösenä ympäriis etkä muka poikaystävää saa
mä en voi edes kasvattaa kynsiä noin pitkäksi kun ne alkaa särkymään käytössä sitten
nauran kyllä lakkaustekniikallesi, eikö noin tule vähän huonoiksi nuo reunat kun ne "repeää" sitten?

katotko sä noita seuraavan kohteen nukkumapaikkojasi mitenkä paljon etukäteen vai alatko sä paikanpäällä vasta säätämään?

jos sä et tykkää jutella ihmisille niin tuleeko muut sitten juttelemaan sulle? sullhan oli joku kiinan kaveri jossain missä se nyt oli meksikossa.
vai oletko sinä jotenkin niin ruma tai muuten kiusallinen että sut jätetään rauhaan?

Jaaha, yhdeltätoista nukkumaan. Eipä siinä mitään, mutta toisesta kädestä on puhti poissa...

nyt meen pötkölle tappakaa ihtenne

yhden etapin kerralla varaan ei nykypänä ole puutetta majoituksista usein olen ainoa vieras
voi kyllä mutta usein ovat vain rahan perässä kyllä täällä uteliaita ja mukavia ihmisiä tapaa mutta en minä yhtä juttu tuokiota enempää osaa se yksi lystikäs sikhi ukko lähettää minulle päivittän whatsapp viestiä mikä on hieman kiusallista en tosiaan osaa sosialisoida ihmisten kanssa tykkään tehdä omia juttujani täällä

Attached: IMG_20220130_123424.jpg (2080x1560, 605.34K)

kanadakin convoykin oli täysi ei mitään burgeri joten eipä tästäkään mitään tule

sanompa vielä että usein kehitysmaissa matkaaminen on semmoinen julkkis simulaatio kun kaikilla on jotain asiaa sinulle ja ihmiset ihmettelevät maan ainoata arjalaista tällä saarella tosin ovat tottuneet turisteihin enkä pidä niin korkeaa profiilia

aika pitkään vaikuttavat

aika kaksinaismoralistinen olo että tuomaroin ja vinguin elokapinan pelleistä, mutta heti kun on "omalla" asialla niin oon ihan että PERUSTETTU. on lomakin just tollon niin ei tarvi työmatkahuolia miettiä.

sitä ei lapsena opetettu pysymään viivojen sisällä värittäessä

Ja pitsaakin on muistettu kännissä tehdä. Ai että

onko rapula

hullu ukko

Attached: IMG_20220130_132219.jpg (2080x1560, 511.35K)

tosta hyvästä melkein jo ansaitsisi pudota

mitäs tykkäät olosta? ja kyllä noi kestää useita tunteja ja vähintäänkin semmonen tietty pöhnä kestää koko loppupäivän ja häviää kun menet nukkumaan ja heräät

ai niin tänään pitää pestä pyykkiä

olemma saapuna ellaan viisi tuntia kesti mutta nautin joka minuutista kiitos vinkistä nyt pitäisi jotenkin ryömiä hotellille

Attached: images (74).jpg (476x644, 30.73K)

nättiä pilveä

Attached: IMG_20220130_133416.jpg (4160x3120, 3.34M)

hyvä jos maistu. tuntuu että elät simulaatioversiota omasta reissustani jokunen vuosi sitten. ella on ihan hauska ja jos aiot kiivetä ella rockille, niin jumalauta että vituttaa (sillon oli saatanan kostea ja kuuma) mutta on kyllä komiat maisemat.

Kammo rapula mutta tänään en hae enää kaljaa vaan rehellisesti kärsin.

Attached: 1634106154930.png (582x561, 363.04K)

Itehän ajattelin korkata fiinin ranskalaisen siiderin ja lämmittää hieman pitsaa uunisssa

onko tuo se pikku aatami vai joku toinen ajattelin taas vuokrata pyörän ja kierrellä jahka selvenen

Tietoisuuteni on valveutunut

Söin just herättyäni mikroburgereita joihin laitoin väliin ketsuppia, sinappia, chilisoosia, suolakurkkuja ja cheddar aamupalajuustoa.
Tulipa heti parempi olo, kun oli tullut eilen maisteltua hieman alkomahoolia.

ella rock on eri mutta tuli myös pikku aatamilla käytyä ja aika samanmoista maisemaa. vesiputouksilla tuli myös käytyä ja siellä missä on se junarata ja jotain.

näitä kyliä kierrellessä pistää miettimätä missä kaikki 20 miljoonaa intiaania asuu saari on kovin pieni ja enimmäkseen metsää

Attached: IMG_20220130_134339(3).jpg (2080x1560, 394K)

ai juma ite en kyllä nähny venäjäksi yhtään mitään sri lankassa missään vaikka jossain thaikuissa ja goalla olen nähnyt ja vähän myötikset tuli

kahvit haaroille

Attached: 1632979975294.jpg (1920x1080, 730.26K)

israelissa haifan alue oli täynnä ryssiä ja ekyptissä punainen meri myös kaikki on venäjäksi

lounaassa

Attached: sri-lanka-population-2012.jpg (1100x1570, 743.18K)

mä just heräsin

israelissa kyllä uskon että aivan varmasti on koska siellähän niitä venäläisiä vasta onkin ja egyptikin melko budjettikohde niin en ihmettele. säälittävin paikka kyllä oli vietnamin nha trang kun vietnamilaiset puhu kaikki venäjää automaattisesti kun menit jonnekin ja puolet jutuista kirjotettu kyrillisillä ja venäjäravintoloita jne.

mimmottisen luokan teen Planescape Tormenttiin?

ihana että heräsit rakas mä meen itte nukkumaan

jaahas

Attached: 1630575203054.jpg (1920x1080, 996.69K)

öitä nyymi

nuku hyvin

selvisin hotellille olipahan seikkailu en pysty edes puhumaan ja mahdottomasti portaita nyt pitäisi lounasta etsiä

Attached: 1641602342249.jpg (1280x720, 92.87K)

onkon vietnamissa kovasti turistreja ynmärsin että suhtautuvat aika nihkeästi länkkäreihin

lääke huumeet suonessa lokoisasti

laita kommunistipaita päälle niin kaikki ok

töhö remiksit tulille ja kylille siekailemaan kylläpä tekee eetvarttia

Attached: IMG_20220130_142620.jpg (2080x1560, 335.59K)

soittolistaa youtube.com/playlist?list=PLBZ79FO8dE7ZxbeEk3HGX9imiVd_b5YYX

Attached: tumblr_o2u5dxn5zu1qbzzgco1_1280.gif (572x896, 22.22K)

onneks nyymillä ei oo paljoa mitä polttaa kuumalla kahvilla haaroissa

ite olin siellä varmaan 6-7v sitten sen jonkun 7kk ja joo olihan siellä turisteja ja helkkarin upeita paikkoja, siis käsittämättömän monipuolinen maa nähtävyyksiltään. vanhemmat sukupolvet ovat nihkeämpiä, mutta nuoriso on ihan eri jengiä ja jossain hanoissa joka ikinen päivä nuoriso halusi harjotella englantia kanssani ja edelleen noilta ajoilta tekemisissä joidenkin kanssa ja upeata ollut nähnyt miten jotkut oppineet puhumaan englantia sujuvasti.

en vaan siedä vietnamilaisia noin keskimäärin yhtään koska muistuttavat kiinalaisia ja kiinalaisia siedän kaikista vähiten. en sanoisi varsinaisesti että nautin olostani, mutta on se kuitenkin ihan käymisen arvonen maa nähtävyyksiltään, mutta kyllä niitä turistejakin myös on. jossain pohjosessa ajeltiin skootterilla ympäri kyliä kaverin kanssa, niin sillon oli varmaan ainoa kerta kun ei näkynyt turreja.

talkkari ei oo vieläkään käyny auraamassa. eikö ne töi viikonloppusin?
tarttee varmaan soittaa pomolle, etten pääs töihin kun autotallin ovi jumissa jään takana

>hanoissa
se rockki hanoi vai?

eikun siellä oli monta hanaa missä ne oli sisällä

pelasitteks te koskaan koulussa vankilasäännöillä?

juu hanoi kiviä oli
>talkkari
mietin että miten meidän saunatalkkari tähän liittyy
olen menettänyt todellisuudentajuni ton sanan suhteen

huhhuh seitsemän kuukautta mitä teit koko ajan? itse en yleensä viihdy kuukautta enempää kiinassa tekisi mieli käydä joku päivä kun on kovin erilainen maa ja kommunisti tornit ovat hienoja kaikessa ankeudessaan

>kommunisti tornit ovat hienoja kaikessa ankeudessaan
tuu hervantaan

>mies voi lähteä hervannasta, mutta..

keskelle hervantaa vois rakentaa semmosen 100 kerroksisen hirvityksen

narkkasin ja jämähdin vaan paikoilleni (vaikka lopetin narkkaamisen) ja pidentelin viisumia joka kuukausi. en osaa vieläkään antaa kunnollista selitystä sille että miksi helvetissä en lähtenyt, vaikka en erityisemmin viihtynyt. no toi oli vähän tollanen omanlaisensa vuosi ja olin hyvin väsynyt koko touhuun ja en tiennyt mitä teen elämälläni, kun kovin nuori olin. en voi suositella kyllä mitään yli 3kk reissua vietnamiin, ellei sitten työskentele. tapasin paljon länkkärituristeja, jotka olivat siellä sen 1-3kk koska niin paljon nähtävää ja ainakin 1kk pitää varata.

itse käynyt vaan hongkong, macao ja taiwan mutta enpä oikeassa kiinassa ja eipä kyllä kauheesti kiinnosta edes.

venäjällä nautiskelin valtavista betonikolhooseista mutta kiina on aivan omalla tasollaan tässä ihmisen elämällä ei ole mitään arvoa tekevät 996 tuntia viikossa töitä

Attached: IMG_20220130_145248.jpg (4160x3120, 2.44M)

pitäisi muutaman tunnin kuluttua raahata pyörä asemalta kotiin. toivottavasti tuolla on aurattu. ainahan sitä vois kokeilla tuuriansa että päästääkö bussikuski pyörällä bussiin

kiinassahan ne ei edes asu niissä ne jätetään kesken ja silti ostavat asunnot sieltä että kelpaavat naiselle naimisiin

luin että kiinassa kiellettiin pilvenpiirtäjien rakentaminen kun yritykset menivät konkurssiin ja puolivalmiit tornit rumentamassa maisemaa itse en kyllä uskaltaisi narkata kiinassa tai muussakaan maassa missä ei selviä vain buckinghamin sakolla

Attached: IMG_20220130_145706.jpg (4160x3120, 2.51M)

missään itä-aasian maassa, tai singaporessa, tai muslimimaissa, saatika kiinassa ei kyllä kannata narkata. sen verran minäkin tiedän entisenä nautiskelijana. singaporessakin kun tulet maahan, niin lentokoneessa jaettavassa lappusessa lukee että kuolemantuomio huumeiden salakuljettajille.

jospa sitä laittaisi jonkun leffan pyöirämään tohon taustalle

marokissa turistille tarjotaan hasista kymmeniä kertoja päivässä eikä ketään kiinnosta pajauttelu harmi vain kun nuo tarjoavat aina paskinta laatua ja sitten tulee mahdoton tinkiminen ja jekutus kokaiinia ja heroiiniakin tarjottiin mutta empäs kehdannut

nistit sais kyl julistaa henkipatoiksi

joo kyllä afrikan arabimaissa hassista kehtaa poltella, mutta aina kaikki muut aineet alkaa mennä vähän sille harmaalle alueelle. itä-afrikassa saat sentään luvalla narkata khatia ja juoda viinasta, niin muistuttaa kovin pirikännejä ne tilat

juups en ymmärrä nistejä senkun ovat ostamati niitä huumeita

lääkäri teki jekun ja laittoi putket ristiin nyt jos haluaa kusta niin pitää runkata ja jos haluaa tulla niin pitää kusta

en ihan rehellisesti ymmärrä miks mennä ulkomaille narkkaamaan kun jos sitä haluaa tehdä niin kotona voi narkata niin paljon kuin sielu sietää ja jos käry käy niin saa 20e rikesakon ja sormen heiluttelua. luulis että reissussa olis parempaakin tekemistä. ihan sama koskee kyllä ryyppäämistä myös.

viinasta tuli mieleen marokin marketeissa oli juoma osasto mutta hinnat olivat korkeampia kuin alkossa tämä maassa jossa kuukausipalkka on 300 euroa

koska narkkaaminen on hauskaa ja halpaa ja vielä kivempaa kun sitä tekee seurassa reissussa

juuh myös joku malesia oli melko edullinen maa mutta alkoholi oli suomihinnoissa koska muslimimaa

en minäkään kovia huumeita mutta pirtelö tai kakkunen piristää kovasti päivää varsinkin tämmöisissä paikoissa missä on kovasti hälinää ja ärsykkeitä olen kokeillut viinasia juoda kotona mutta on tylsää humalata kun vain istuu koneella

oli paha paikka kun olin isin kanssa kiertelemässä ja hävetti kovasti vaikka isä ei välitä ja suhtautuu huumorilla yksin on parempi kun saa tehdä rauhassa mitä lystää en saanut koko pötköä syötyä mutta tilasimpa vielä jälkkäriä

tänään voisi tilata kiinalaista, se on aina hyvää ja terveellistä

juuh ymmärrän muistan kun olin kaverin kanssa kambodzassa ja en kehdannut narkata koska sitä vitutti omat narkkitouhut ja niistä muisti vittuilla, niin teinpä jekun ja läksin honkkareihin/macaulle ja sitten tulin viikon päästä yksin takaisin kambodzaan narkkaamaan kun sai olla rauhassa

brotskut uunista 12:23

pannu kakkusia hyvää

Attached: IMG_20220130_152219.jpg (4160x3120, 2M)

muistan kun olin isän kanssa lounaalla kävin pesemässä kätöset ja sitten basson pudotus iski tripin päälle koko ajan näin omat kasvoni isän silmistä katsottuna ja sitten lapsena ja hävetti hirveästi

hups
krypto on tulevaisuus

Attached: 1638453499725.png (1080x728, 106.06K)

niin sitä käypi kun ei testaa pienellä summalla aluksi

Huomenta. Tänään ei vituta vaan levännyt olo. Mietin että nukuin myöhään mutta menin aika myöhään sänkyyn.

joo ei kyllä hirveesti inspaisi olla huispausaineissa perheen seurassa joskus nuorempana muistan kun katsoin äitin kanssa telkkaria ja yritin larpata normaalia vaikka kanapitsa ja subway oli maistunut

hyvää huomenta mitäpä tänään puuhastellaan

Attached: images (70).jpg (300x168, 8.87K)

mitä teen tällä normaalilla pepsillä (1.5l) jonka pizzamies toi kaupanpäälle kun juon ainoastaan pepsi max 2 pack

Kanada on Honk Honk maa

normaali pepsi on parasta limpskaa

Mietin että siivoilen ja teen kouluhommia vaan, mutta tänäänhän piti käydä Mäkissä ja Ikeassa. Mitäs sulla ohjelmassa? Heräsitkin jo niihin aikoihin kun ite menin vasta sänkyyn ni päivä jo pitkällä

aloin kattomaan tätä drive my caria kun puhuttiin eilen näistä japski leffoista

voikohan sitä käyttää kokkaamiseen? käytetäänhän kokistakin barbecue-soosin osana
pepsin voi ehkä keittää kasaan, esm jätskin kastikkeeksi

nyymien oikeudet on ihmisoikeuksia

Kanadassa on metsiä kuten Suomessa

ei oo

kunhan harhailen kylillä ja kuuntelen musakkia vielä kolisee pillerit ei kehtaa mitään aktiviteettia tai nähtävyyksiä

Attached: IMG_20220130_143409.jpg (4160x3120, 2.92M)

skoda (naapurin) ei pääse pihasta junnaa paikallaan kun ei ole klo 12:25 ehtineet vieläkään auraamaan pihaa.

eläinoikeuksia*

Sen siitä saa

en tajua mitään

ai toi avatarhomoilija olikin vaan nisti joka oli kade niille nipoille jotka uskalsi suomessa käyttää mömmöjä hahhhah

mukavan näköistä asuntoa

Attached: IMG_20220130_160017.jpg (2080x1560, 450.37K)

eihän toi mitään laitonta sinänsä tee

tyyppi yritti vaihtaa valuuttaa (kryptoa) toiseksi lähettämällä sitä osoitteseen josta sitä ei lähetetä takaisin tuossa muodossa, eikä sitä lähetettyä myöskään saa takaisin
menetti siis 500k dollarin arvosta kryptoa ilman mahdollisuutta saada sitä takaisin koska oli tyhmä eikä tiennyt miten asia toimii

minulla on vantaa kortti

Attached: 1642698974904.png (720x405, 515.59K)

ostanko tälläse

Attached: TOC-201_1_600x.png (600x600, 120.22K)

ompa söpö bussi

Attached: IMG_20220130_160606.jpg (4160x3120, 3.76M)

no en tajua vieläkään. sekö anto 500 kiloo afrikan prinssille?

otin housut pois

Attached: 1636334147125.jpg (193x380, 28.19K)

ööö
joo, just niin

kuinka iso tollaseen mahtuu

mun oma ainaki ja helposti

söin 300 grammaa pipareita

Attached: 1fa2453dcbf3789d82bf794e0bbe0ba3.png (1400x1800, 2.83M)

kone tilttas ja qbittorrentin listalta katos jotain 140 torrenttia paskattaa jo ajatus kun joudun lisäämään ne uudestaan sinne yksitellen ja etsimään tallennuskansiot ja epävalitsemaan lataamattomat tiedostot tää taisi olla nyt mun merirosvouran viimeinen niitti joka katkaisi lopullisesti oljenkorren

huomenna aktivointisuunnitelma

tuplilla jätän menemättä

Attached: bunta.jpg (224x225, 5.66K)

Lounasta

Attached: IMG_20220130_125131.jpg (4000x3000, 1.2M)

tän takia käytän utorrent 2.2.1 ei ole ikinä pettänyt

suunnitteletteko neuroneiden vai pähkinöiden aktivointia?

Mä sain joskus päissään "hyvän" idean, että tilaan itselleni flesh lightin.
Harvoin jaksan käyttää sitä, kun sitä varten pitää ostaa liukkaria ja sitten kun sitä on käyttänyt niin se pitää vielä erikseen pestä puhtaaksia ja kuivata.
En tiedä kuinka paljon nämä Tengat eroavat flesh lighteista, mutta ei se putsaus kovin miellyttävää ole, sen takia käytän sitä vain alle 10 kertaa vuodessa.

aika säälittävä annos mutta menishän tuo

kuiva

Hyvältä näyttää

pillua

tekis mieli kattoa joku semmonen turha ja aivoton leffa

herkku suu

Attached: IMG_20220130_162550.jpg (4160x3120, 3.5M)

sä oot turha ja aivoton

eikö se muka tee varmuuskopiota siitä listasta

väsyttää semi homona ja rytmi niin vituillaan ku olla ja voi mut huomen pitäs olla hereillä 19:00 ei vittu miten selviän

aivot narikkaan

Attached: RobinHoodMeninTights_Poster.jpg (297x442, 30.89K)

Nukut 18 tuntia

sä oot semi homo ja toivottavasti et selviä

Millähän täyttäis CV:tä kun toi ammottaa tyhjyydellään. Mulla on siellä vaan yks työkokemus, koulu missä olen, ja osaamisesta lyhyesti. Oon kyllä ollu enemmän kuin yhessä työssä mutta ne on ollut jotain kestätöitä alaikäsenä. Tuntuis hölmöltä lisätä ne kun haen it alan hommia

Meen paskalle elkää postatko sillä välin sövöjä animeita.

klassikko

pitkä lista ohjelmointikieliä ja ohjelmia ja sekaan laitat myös pokemoneja

pixelastic.github.io/pokemonorbigdata/

miksi ei?

Attached: töpseliyui.jpg (531x535, 27.17K)

en pysty

hyi mikä ällönaama

ääää rumasti sanottu!

Attached: yuiiiii.jpg (768x960, 148.64K)

oikeesti huomenna alkaa parempi elämä. herättelen vanhat ohjelmointitaidot teen jonkun paskasen nettisivun ja alan lähetteleen työhakemuksia

Ajokorttiluokka, harrastukset, kielitaito.
Niistä voi olla jotain hyötyä, vähän riippuu firmasta.
Itse jouduin ajeleen IT firman pakettiautolla asiakkaiden luo.

mulla qbittorrent 3.3.16 viimenen versio ennen kun ne pilas sen lopullisesti, pysyvästi ja ikuisesti

ei tee kansion nimi on BT_backup mutta se on sen ainoa kopio

pyykki tuli valmiiks mutta on ruoka kesken

Vittu budi kyllä laiskistaa. Poltin eilen ja tänään ei oo pystyny tekee mitään muuta kuin makaa sohvalla enkä saa mitään aikaseksi.

tapa ihtes nisti

paljonko tuo maksaa suomessa?

Attached: images (51).jpg (497x617, 29.02K)